Tagad Mareks strādā patstāvīgi, atraisot tieši sev raksturīgo, vienlaikus sevis izziņai radot patiesu glezniecību. Tāpēc arī izstādes nosaukums – Intro – sākums un iepazīšana – vienlaikus gan publikai, gan arī pašam māksliniekam. Dzīvojot t.s. post-postmodernisma laikmetā, kad inteliģence pulcējas diskusijās par prezidentu vai iestājas par mieru pasaulē un politisko atbildību, ierasts, ka māksliniekam ir jānes savs vēstījums. Estētiska meditēšana par neko tiek piedota tikai Markam Rotko, kurš aizkustina katra latvieša dvēseles stīgas, īpaši jau ziņas par jauniem viņa darbu cenas rekordiem.Izstādes bez nosaukumiem un vēl trakāk bez vēstījuma jau šķiet pilnīgi piederamies pagātnei. Neskaitāmi fondi vēlas dzirdēt tēmas aktualitātes pamatojumu, īsu projekta aprakstu, nozīmīgumu un ilgtspēju, aiz nebeidzamajiem vēstījuma blāķiem, aizmirstot svarīgāko – glezniecību. Mareks pieder tam gleznotāju lokam, kura meklējumi ir tīri estētiski, viņa darbi – himna gleznieciskumam (picturesque). Gluži kā 18. gs. estēti devās ainavā meklēt patiesi glezniecisko, tā Mareks caur krāsu un glezniecības tehniku atklāj būtisko.Mareka Gurecka izstāde ir kā spēle, kur daudzajos laukumiņos priecāties par tehniskās varēšanas un prāta simbiozi, kur priecēt acis sīkos laukumos, lielos veselumos vai keramisku flīzīšu smalkumos.
Mareks Gureckis. Intro
Mareka Gurecka CV ir radikāli atšķirīgs no ierastās Latvijas mākslinieka biogrāfijas, iztrūkstot lauku zēna ceļojumam uz lielpilsētu un Latvijas Mākslas akadēmijas absolvēšanai ar izcilu diplomdarbu. Pat vēl aizraujošāk – publiskajā mākslas apritē Mareks Gureckis sevi pieteica strādājot tandēmā ar mākslinieci Jutu Policju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.