Telegraf uzskaita vairākus nosacījumus – motora tilpumu un jaudu, kā arī citus autobusu tehniskos parametrus, kas bija iekļauti pašvaldības uzņēmuma Ventspils reiss izsludinātā iepirkuma nosacījumos un kas izslēdz jebkādu citu autobusu iegādi. Sūdzību gan iesniegusi arī SIA Silverstar, kas bija Daimler pārstāvis Latvijā 2000. gadā, kad Ventspils reiss pirmo reizi iepirka Mercedes autobusus pasažieru pārvadājumiem, bet arī pēc nolikuma pārstrādes prasības bijušas piemērotas vien Silverstar un vēl vienai kompānijai VDL. Galu galā Ventspils reiss vēlējās iegādāties tieši Mercedes-Benz autobusus, taču IUB to liedza.
1999. gada jūlijā Ventspils dome izsludināja konkursu jaunu autobusu iegādei. No piecām firmām, kuras atzina par atbilstošām konkursa noteikumiem, uzvarēja SIA Silverstar, kas piedāvāja pilnu paketi - Vācijā ražotus mikroautobusus, pilsētas autobusus, starppilsētu reisu autobusus un tūristu autobusus starpvalstu pārvadājumiem. 1999. gada 7. novembrī SIA Ventspils reiss parakstīja 3,5 miljonus eiro vērtu līgumu par autobusu iegādi pilsētas sabiedriskā transporta nodrošināšanai ar SIA Silverstar, EvoBus/Mercedes Benz autobusu ģenerālpārstāvi Baltijas valstīs.