Hipotēku bankas konsolidācijas grupas dalībnieks Hipo Fondi apmaksājuši žurnāla Pastaiga reklāmu vairākos Latvijas televīzijas kanālos, portālam apstiprināja K.Grauziņa.
Jau ziņots, ka uz žurnāla Pastaiga septembra numura vāka ir Vienotības priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas fotogrāfija, tāpat žurnālā ir arī intervija ar S.Āboltiņu.
K. Grauziņa portālam Diena.lv atzina, ka bankai nav nekāda saistība ar žurnāla vāku, bet ar gan ar katru gadu iznākošo Latvijas miljonāru topu. Hipo Fondiem ar žurnālu Pastaiga sadarbība bijusi jau vairākus gadus un, pēc K.Grauziņas teiktā, politikai ar to nav nekāda sakara.
"Mēs nedraudzējamies ar žurnāla vāka meiteni, bet gan ar finanšu bilanci," skaidroja K. Grauziņa.
Latvijas Reklāmas asociācijas valdes locekle Ingrīda Krīgere-Lāce portālam norādīja, ka žurnāls Pastaiga ir privāts žurnāls, un viņai, redzot vāku, nerodas sajūta, ka tā būtu politiskā reklāma. "Ja žurnāla redaktore uzskatīja, ka Solvita Āboltiņa ir pietiekoši interesanta, tas vēl nenozīmē, ka tā ir politiskā reklāma, jo žurnāls pats var izvēlēties kad un par ko rakstīt," atzina I. Krīgere-Lāce. Tāpat arī esot ar reklāmu - "ja ir noslēgts kāds reklāmas līgums tas nenozīmē, ka tā uzreiz ir politiskā reklāma".
Jau vēstīts, ka mediju pētniece Anda Rožukalne uzskata S. Aboltiņas parādīšanos uz žurnāla vāka neilgi pirms vēlēšanām par slēpto politisko reklāmu. Tāpat Providus pētniece Iveta Kažoka sacīja, ka S. Āboltiņas intervija izskatījusies pēc reklāmraksta.