Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Auto asociācija kritizē ideju degvielas cenā iekļaut ekspluatācijas nodokli

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ку
К
Так надо адекватные цены на топливо, а не с потолка братб
z
z
Tas taču ir galīgs debīlisms.. tieši tas, ka nodoklis ir jāmaksā arī tad ja pieņemsim mana mašīna bez tehniskās apskates stāv pagalmā 2 gadus trešajā izdomāju ka man viņu vajag bet nodoklis jau jasamaksā arī par to laiku kad man tehniskās nebija un tās bedres es nekādi nevarēju sataisīt....
z
z
Tas taču ir galīgs debīlisms.. tieši tas, ka nodoklis ir jāmaksā arī tad ja pieņemsim mana mašīna bez tehniskās apskates stāv pagalmā 2 gadus trešajā izdomāju ka man viņu vajag bet nodoklis jau jasamaksā arī par to laiku kad man tehniskās nebija un tās bedres es nekādi nevarēju sataisīt....
Ludis
L
Kauns par auto asociāciju. "Visi šie parametri ļauj iekasēt ekspluatācijas nodokli nedaudz taisnīgāk, atbilstošāk automobiļa faktiskajam lietojumam ir pat zināma sasaiste ar automobiļa efektivitāti". Ko nozīmē taisnīgāk, ko nozīmē atbilstošāk lietojumam.. Realitāte ir, ka jauniem-efektīviem-ekoloģiskiem-jaudīgiem auto ir jāmaksā 3x lielāks nodoklis nekā veciem, videi kaitīgākiem, neefektīvākiem auto. Tā, manuprāt, ir izpatikšana vairākumam (valstī daudz vecu auto). Tos, kas spēj nopirkt ko jaunu- jādīrā. trīskārši.
!
!
Kādam auto asociācijā ļoti negribas izmaiņas.Konkrēts lobijs! ļoti daudz pretrunu rakstā, kāds slikti pacenties.Arī piedāvātie piemēri par degvielas patēriņu ir smieklīgi, vienā piemēra ir slikti, ka tiek iekasēti mazāk nodokļi, otrā apsveicami. Par sabiedrisko transportu pilnīgi piekrītu, arī par smagajām automšīnām, tās ir ntās reizes smagākas un izdala daudz vairāk kaitīgo izmešu un VISU laiku ir pilnā masā un pat vairāk. Vieglie auto un gandrīz visu laiku ir pašmasā, pilnu masu ar veiglo auto brauc labi ja daži procenti, ļoti daudz auto pilnu masu nekad nesasniedz, kapēc būtu jāiekasē nodoklis par to kā nav ? Ceru ka 20000 cilvēku viedoklis būs noteicošais un premjers arī šo atbalstīs.
Arturs
A
Pilnigas mulķības un apvārdošana!!!!!!!!!!!!!!!!!
veci
v
galvenais nedarī NEKO - plēst naudu - jo smagāks auto ,jo lielāks maksājums - vai tu brauci,vai ne brauci,tu jau manis nedabūs
spums
s
Nu ko...viss ok. Nepietiek ka mums ir un citiem nav , tad nu arī godīgums pazūd par difirencēto nodokli. Un kādam tas ir izdevīgi. Nu lai ir lielāka degvielas cena! Bet nebūs katru gadu jāaizņemas nauda nodoklim. Man vieglāk samaksāt palēnām. Un tad arī skaidri cipari parādītos par naudas plūsmu. Patreiz neviens nezin kur, kapēc un par cik. Un kur tad vēl administrēšanas izdevumi! Varbūt tie arī ir strīdus ābols???
Joptvai
J
Valsts birokrāts par manu nodokļu naudu brīvdienās brauc ar valsts auto un valsts degvielu. Man par savu pelnītu īpašumu jāmaksā "transportlīdzekļa nodoklis". Visiem valsts auto jāuzstāda GPS un ja auto lieto brīvdienās, lai solidāri maksā nodokli kā to dara cilvēks parastais.
sprite
s
Latvijas Auto asociācija, kas pārstāv visas degvielas tirgotāju intereses, varētu beigt tukši d1rst. Tirgotāji jau tā palikuši rupji ar degvielas pasakaino uzcenojumu. Varbūt pēdējais laiks nolaist cenas un nesēdēt šoferiem uz rēķina no aprēķinātā uzcenojuma, kāds tas ir pašreiz? Informācija rāda, ka šī asociācija kunkst tikai tāpēc, ka pati varētu zaudēt 100M, lai degvielas cena būtu tāda, kā mūsu Baltijas kaimiņiem un tirgū kopumā. Bet 100M ceļiem būtu laba nauda, lai bedrainos ceļus saremontētu, jo neba degvielas tirgotājs jebkad labos ceļus...
LV
L
50k km gadā - tā jau nav kāda normāla privātpersona kura brauc ar auto uz/no darba un kkur sestdien uz laukiem. Vidējais LV autobraucējs var nobraukt ap 10-15k gadā, tie kuri dzīvo tālāk no darba/laukiem - 20-25k. Un nekāda gadījumā tas nebūs 50k gadā. Idiotisks piemērs, paviršs skatiens, tikai lai atstātu situāciju negrozītu. Un tā ir Latvijas Auto asociācija, kurai aizstāv LV auto braucēju intereses!
ediks
e
Pārādiet man mērķus uz kuriem pašlaik tiecas ar esošo astronomisko nodokli,situācija valstī ir pilnīgā caurumā-ceļi sabrukuši,veselības sistēma sabrukusi..cilvēki kar zobus vadzī..Es pat neredzu jēgu kāpēc 2011.gada premium klases auto īpašniekam būtu jāmaksā gandrīz 500 € gadā par to,ka viņš brauc pa tikpat atbaidošiem ceļiem ar jaunu mašīnu,kurai detaļas ir daudz dārgākas par opja pasātu..Arī par veselību un pārējo maksā pats..Tad kur ir jēga? Barot valsts badaino pārvaldes aparātu.. vot i visa problēma,jūt,ka miljončiki aizies gar kabatu...
Fakts
F
Latvija, līdz krievu masveida iepludināšanai pēc 1940. gada, bija bagātākā valsts ne tikai Baltijā, bet pat visā Eiropā. Redziet, kā var "izdemolēt" valsti, ja tajā ielaiž pagrimušu nāciju cilvēkus. Paies vēl ilgs laiks, kamēr no viņiem atbrīvosimies.
Jānis
J
Nost ar auto asociāciju ! Nost ar visām asociācijām. Tās kalpo šaura loka aprindu interesēm. Sekot vajag Igaunijai - vajag stingri mazāk zagt un aplaupīt tautu. Jāvalda taisnībai - ja opis nebrauc ar savu auto, tad arī viņam nav jāmaksā ceļa nodoklis. Ja ceļu asociācijas fīreri ar asociācijai piederošām automašīnām rullē bez jēgas, tad arī lai maksā par patērēto benzīnu. Tauta, būsim modri !
Prātīgais
P
GRIBI DAUDZ UN MEŽONĪGI NODRĀZTIES => MAKSĀ.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē