Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Bundžu Jānis: Būtu vismaz aprunājušies

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Aleksandrs Briedis
A
Lai Rīgas lidostā būtu pāris pasažieru vairāk, jāsaķēpā Mārupes pagasts? Lai kāpj ārā Salaspils novadā ,kur būs ērts centrs attiecīgai satiksmei ar Rīgu un no Rīgas!
humorists
h
Bundža ir viens no tiem homo sovieticusiem, kurus interesē tikai vilciens Rīga-Maskava? Vai vienkārši rūgumpods, kam īdēt par visu jau ir dzīvesveids?
Vecītis
V
Sadalīsim Latviju Austrumlatvijā un Rietumlatvijā. Ir inovatīvākas sabiedriskā transporta tehnoloģijas Kāpec slēdza vietējās dzelceļa līnijas,vai mums vajag pārvadāt turkus no Berīnes uz Helsinkiem. Es esmu pret, bet man to neviens neprasa.
jautājiens
j
Nuka pastāstiet, kādas inovatīvākas transporta tehnoloģijas jūs piedāvājat? Eiropā ir zināms vilciens, autobuss un lidmašīna. Vilciens ir īsākos attālumos parocīgāks nekā lidmašīna, bet garos ērtāks nekā autobuss un konkurētspējīgs gan vienā, gan otrā gadījumā. Pats nekur braukt netaisāties, kaut vai uz to pašu Berlīni?
  • 1
  • 0
Vecītis
V
Sadalīsim Latviju Austrumlatvijā un Rietumlatvijā. Ir inovatīvākas sabiedriskā transporta tehnoloģijas Kāpec slēdza vietējās dzelceļa līnijas,vai mums vajag pārvadāt turkus no Berīnes uz Helsinkiem. Es esmu pret, bet man to neviens neprasa.
Tūre Herjolfsons
T
Pirmās brīvvalsts laikā uzņēmēji domāja, kā izdarīt un nopelnīt. Tagad domā, kā budžetam piezīsties un savus bankrotus ar mūsu abu un pārējo lasītāju naudu salāpīt. Tagad, ja par dārgu lidot, atliek tikai autobuss. Vilciens varētu aizvest kaut vai tikpat ilgā laikā par to pašu cenu, bet labākos apstākļos. Snaust savā kupejā laikam ir ērtāk nekā sēdēt nenolaižamā krēslā pilnā autobusā un skaust laimīgos poļus, kas pa nakti guļ, kamēr braucēji krēslos sēž.
  • 0
  • 0
Vārds
V
Ko nu te turko! Pirmās Latvijas laikā varēja pa dzelzceļu no Rīgas uz Berlīni aizbraukt 16 stundās. Un tagad! Gandrīz pēc 100 gadiem- nekā. Vai nav kauns?
  • 2
  • 0
Ja nē, tad nē.
J
Man personīgi daudz vairāk pastāsta nevis konkrētā projekta saturs, bet sabiedrības pirmā reakcija uz to..... ir skaidrs, ka cilvēki tomēr nav muļķi (baigais brīnums ne?) un pat neko nezinot par projekta detaļām (jo nestāsta jau), ar "kaulu smadzenēm" var just, ka tur kaut kas nav kārtībā. Un tieši tā - "kaut kas", jo piedodiet, bet ne jau es, neko nezinošais pilsonis, tagad iešu argumentēti pierādīt, kas tieši tur nav kārtībā. Pietiek ar to, ka jūtu, ka kaut kas nav labi. Varbūt vienkārši iepriekšējā pieredze attiecībā uz valstsvīriem pasaka priekšā, ka nevajag uzticēties - arī tas ir arguments. Ziniet to idiotisma definīciju: atkārtot vienu un to pašu eksperimentu cerot uz atšķirīgu rezultātu. Būtu idiotiski cerēt, ka tie paši priekšnieki, kas nupat zaga, šoreiz nezags. Manuprāt, nekādu citu argumentāciju sākumam nevajag. Lai attīstītāji nāk un garantē, atspēko, argumentē, kompensē utt. - viņi ir tie, kam ir jāpierāda izmaiņu nepieciešamību, nevis nabaga cilvēkam jāpierāda, kādēļ gan viņš baidās no nezināmajām pārmaiņām.
Islandes vulkāns, 2009. gads
I
Vai tad es nepierādīju, ka gaisa satiksme ne vienmer ir droša?
  • 1
  • 0
citāti
c
Valdniek, nebaidies karināt tautai makaronus uz ausīm, jo tauta pacietīs. Nikolo Makiavelli ''Valdnieks'' Ja sabiedrības viedoklis ir vairakuma viedoklis, tad sabiedrība ir dumjāka par vienu cilvēku. Ja sabiedrības viedoklis ir gudrāko cilvēku viedoklis, tad iznāk, ka sabiedrība sastāv tikai no dažiem cilvēkiem. Vladimirs Voinovičs "Maskava, 2042. gads"
  • 1
  • 0
solaris
s
Kāds gan pamats apgalvot, ka cilvēki nav muļķi?! Ja tu nebūtu muļķis, tad spētu pamanīt, cik lielākā daļa cilvēku ir dumji. Nedomā vispār. Tas ir, es gribēju teikt - vispār, nemaz nedomā. Tādu psihisku funkciju kā domāšana neizmanto. Tā vietā nodarojas ar klišeju stumdīšanu apziņā un emocionālu reaģēšanu uz tām. Klišeju stumdīšana apziņā un emocionāla reaģēšana uz tām nudien nav domāšana. Ps. Man nav nekāds sakars ne ar to projektu, ne ar dzelzceļu vispār, ne ar jebkuru no tām pašvaldībām vai jebko tamlīdzīgu. To es katram gadījumam pateicu, lai tev nebūtu iegansts kārtējo klišeju izvirzīt.
  • 2
  • 2
Juhans
J
Lūgums visas dzelzceļa sliedes pārlikt uz Eiropas standartiem, citādi Krievijas tankus ievedīs ar visu munīciju un medpunktu.
tv
t
Pašvaldībai jācīnās par staciju, paši iedzīvotāji diez vai spēs pašorganizēties un konstruktīvi to atbalstīt, bet skaidrs, ka Salacgrīvai un visam Salacgrīvas apkārtnes reģionam stacija tur ir visloģiskākais trases variants, ja vispār kaut drusku domājam par ilgtermiņa stratēģisko attīstību. Salacgrīva ir ļoti labā vietā dzīvošanai un nākotnē ļoti perspektīva, vēl neapgūta apkārtne.
Ezis UK
E
Ceļo jau gan ,bet tam vajag tādu sīkumu ,kā nauda. Ceri uz daudz ārzemnieku klātbūtni Latvijā?Kaut ja varētu uzkraut mašīnu labprāt aizbrauktu līdz Francijai,lai nav jāšķerso Polija ar Vāciju braukšus.
  • 0
  • 0
Bundža nevar, bet es varu
B
No kurienes rodas psažieri jebkurā maršrutā? No tā, ka cilveki ceļo.
  • 1
  • 0
Zimza Rimza
Z
Salacgrīvas apkārtnes reģionam stacija tur ir visloģiskākais trases variants, ja vispār kaut drusku domājam par ilgtermiņa stratēģisko attīstību... --- 1) Man gan liekas, maķenīt loģiskāk (un, neapšaubāmi, lētāk) būtu izmantot jau atsavināto Ipiķu dzelzsceļa trasi; 2) varbūt Bundža (ne jau Dāvids) var pateikt, kur rasies pasažieri no Tallinnas uz Rīgu, kauņu Varšavu deviņiem reisiem diennaktī? 3)kāpēc visas kravas jākrauj tikai Salaspilī un neviena tonna, teiksim Bauskā vai Limbažos (Rūjienā)?
  • 0
  • 0
Senais
S
Aprunāšanās nesanāk, ja runā dažādās valodās, bet tulku vai nu nav, vai tie sagroza teikto kādai pusei labvēlīgi.
Ezis UK
E
Paldies īru kolēģim par "rūpēm",strādāju legāli un nodarbinu vēl citus,vergu sistēma gan vairāk Latvijā sastopama ( aizbrauc uz mežizstrādes rajoniem ,kur cilvēki algas nesaņem ,bet ir "krīts"tā paša "darba devēja" veikalā.UK arī gadās ,bet te atšķirībā no Latvijas atzīst problēmu un ķer vergturus.Un protams ,kā Latvijas "valsts"komentātors Tu nemani ,ka vēlos izskaust Latvijā LPSR laika sindromus,kad valsts nerēķinājās ar iedzīvotājiem ,žēl ka tas notiek arī tagad.Bet Tev to nesaprast,kā arī komunistiem,ka nav viena "pareizā "viedokļa.
  • 0
  • 0
Konnors Makleods
K
jožikam no LPSR. Pareizība rodas no argumentiem, tiem pašiem, kuru tev, tēmu komentt nespējīgais panikas cēlāj un trolli, nav. Iesaku UK vergam nelegālim sameklēt legālu, labi apmaksātu darbu UK, lai nebūtu jārej uz Latvijas valsti.
  • 0
  • 2
Ezis UK
E
Kad esi "valsts"cilvēks tad parasti sava "pareizība"liekas pašsaprotama,jo Tev ir vara ,bet nav nekādas atbildības,kam tad runāties ar "lajiem",kā teikšu tā arī būs. Bezatbildība Latvijas "valstī" ir traģēdija,jo reāli neviens ne par ko neatbild un rodas "pareizie"cilvēki.
  • 2
  • 0
Konnors Makleods
K
Aprunāšanās nesanāk, ja kāds principa nedzird to, ko negrib dzirdēt. Otra puse šajā situācijā ir tikpat vainīga kā lustra dejot meprasmē.
  • 0
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Politiskā pāļa gads

Nākamo gadu mums diemžēl neizdosies sākt no baltas lapas, bet kaujoties ar problēmām, ko ielaidusi valdība, par kuras praksi kļuvusi mānīšanās. Sākot ar noklīduša krievu drona nogulēšanu, Lat...

Trampa stratēģiskais kurss

Vēl pirms oficiālas stāšanās amatā ar uzreiz vairākiem skaļiem starptautiskiem paziņojumiem ir nācis klajā ievēlētais ASV prezidents Donalds Tramps.

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē