Tāpēc bankas sadarbības risinājumus ar klientiem aizvien vairāk attīsta tieši sociālajos tīklos - Twitter, Facebook, Draugiem.lv un citos - arī Latvijā populārajos NVS valstu tīklos. Bankas uzskata, ka pašlaik klientiem vēl ir zināma nedrošība, kontaktējot ar banku sociālajā tīklā. Tomēr, aizvien vairāk pieaugot sociālo tīklu aktivitātei un popularitātei, nav šaubu, ka aizvien lielāku bankas komunikācijas daļu ar klientu aizņems komunikācija sociālajos tīklos. Virtuālā filiāle iezīmē pārmaiņas bankas darbinieka profesijā - šim darbam īpaši ir nepieciešamas darbinieka iemaņas ātri rakstīt un sniegt skaidru atbildi klientam. Tas ir izaicinājums darbiniekiem, kuru komunikācija ar klientu iepriekš notika mutiski vai arī rakstiskai atbildei bija iespējams krietni garāks apdomas laiks, nekā to paredz īsziņas formāts sociālajos tīklos. Tā paredz reālā laika komunikāciju, kurā atkausētu klientus komunikācijai sociālajos tīklos. Swedbank paredz, ka būšot iespēja zināt viņa sociālajos tīklos apkalpojošā darbinieka vārdu un uzvārdu, maksimāli tuvinot komunikāciju sociālajos tīklos komunikācijai ar klientu dzīvē.
Dienas replika: Latvijas banku sistēmā vairāk nekā 90% norēķinu notiek elektroniski
Paralēli ar valsts pilsoņiem uz sociālajiem tīkliem pārceļas arī bankas. Dienas pētījums pievēršas iespējai komunicēt ar banku sociālajos tīklos, kas jau tagad parasti izrādās plaša un bankas to steidzīgi attīsta. Latvijas banku sistēmā vairāk nekā 90% norēķinu notiek elektroniski. Swedbank norēķinos šis skaitlis sasniedz 99%.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.