"Aptuveni 50-55% (aptuveni 10 000 km - red.) ceļi ir tādi, kas prasās pēc nekavējošas rekonstrukcijas. Situācija katru gadu pavasarī ir līdzīga - iestājoties, pavasarim raksturīgiem apstākļiem, pastiprināti sāk veidoties bedrītes uz ceļiem. Tās ir sekas tam, ka laicīgi nav veikti ceļu remontdarbi un rekonstrukcija," teica Lange
Pagājušajā gadā visi četri galvenie autoceļu posmi virzienā uz Lietuvu bija ļoti sliktā stāvoklī, bet Lange pauda pārliecību, ka jau šogad situāciju uzlabos, “tiks pabeigti remontdarbi uz Jelgavas šosejas uz Lietuvas pusi, kā arī tiks uzsākti darbi Liepājas pilsētā virzienā uz Lietuvu”. Bet nākamgad plānots sakārtot arī Daugavpils šoseju virzienā uz Lietuvu.
Šogad kopumā plānots sakārtot 300 km valsts galveno autoceļu - Ainažu šoseja, Vidzemes šoseja, Jēkabpils, Rēzekne.
"Uz valsts galvenajiem autoceļiem kopumā situācija uzlabojas. Bet situācija, diemžēl, pasliktinās uz reģionālajiem un vietējiem ceļiem," skaidroja LVC priekšēdētājs