Kā skaidro LVC, šāds aicinājums izteikts, lai ceļu uzturētāju darbu padarītu maksimāli efektīvu, - tas kalpo kā papildu informācijas avots.
VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU), kas nodarbojas ar valsts ceļu uzturēšanu, informē, ka ziemas atkušņa apstākļos uz valsts autoceļiem tiek labotas tikai satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres. Pašreizējos laika apstākļos, kad gaisa temperatūra dienā ir virs nulles, bet naktī mēdz būt zem nulles, šim nolūkam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju.
Avārijas bedres tiek labotas, neatkarīgi no laika apstākļiem. Bedru aizpildīšana ar auksto asfaltu ir pieļaujama arī lietus laikā un gaisa temperatūrā, kas zemāka par nulli. Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību līdz brīdim, kad laika apstākļi ļaus bedres salabot pamatīgi, ar ierastajām tehnoloģijām.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 m² - apmēram divas A4 formāta lapas - un kuras ir dziļākas par 5 cm.
Lietotne Waze ir viens no pasaulē lielākajiem transportlīdzekļu vadītāju tīkliem, kuri kopdarbojas katru dienu, lai izvairītos no sastrēgumiem, ietaupot laiku un naudu. Bezmaksas lietotne reāllaikā analizē lietotāju GPS mikroshēmu sniegto informāciju un lietotāju preventīvos ziņojumus, kā arī saglabātos agrākos datus, lai vienmēr ieteiktu ātrākos maršrutus, zemākās degvielas cenas un sniegtu citu informāciju.
VAS Latvijas Valsts ceļi sadarbojas ar Waze kopš 2014. gada rudens.