Pasaulē pārsvarā par Twitter konta pārdošanu varētu sākt runāt, sākot no 10 tūkstošiem sekotāju, bet Latvijā interese varētu būt par kontu ar vismaz 1000 sekotājiem. Būtisks ir sekotāju auditorijas sadalījums - vai sekotāju vidū ir cilvēki, kas ikdienā pieņem lēmumus par izdevumiem, vai vienkārši "čivinātāji", norāda laikraksts.
Pasaulē vairākos avotos pieejamā informācija liecina, ka vidējā viena kvalitatīva sekotāja cena svārstās ap dolāru. Latvijā cena par Twitter kontu ar aptuveni 1000 sekotājiem varētu būt no 400 līdz 800 eiro. Lai gan Latvijā Twitter kontu iegādes prakse pagaidām plaši izplatīta nav, pāris gadījumu ir bijuši un sagaidāms, ka nākotnē situācija mainīsies, raksta Dienas Bizness.
"Tas, ka uzņēmumi nevēlas atzīties konta iegādē, ir saprotams. Uzņēmumam gribas, lai cilvēki domā, ka sekotāji ir nevis tāpēc, ka konts ir nopirkts, bet tāpēc, ka uzņēmuma sniegtie pakalpojumi un preces ir saistošas," skaidro Latvijas Interneta asociācijas izpilddirektors Viesturs Šeļmanovs-Plešs.
Ja ārzemēs nav pārsteigums, ka internetā paralēli apģērbam un kosmētikai var nopirkt arī Twitter kontu un Facebook "like" klikšķus, tad Latvijā kopumā uzņēmumi vēl nav apzinājušies sociālo tīklu ietekmi. Biznesa vide ir salīdzinoši kūtra uz šādu knifu izmantošanu. Rīki ir rokā, tāpēc vajadzētu tos izmantot, uzskata Šeļmanovs-Plešs.
Internetā ir pieejama informācija par daudziem uzņēmumiem, kas piedāvā pirkt "augstas kvalitātes Twitter kontus par zemu cenu". Gadās, ka interese tiek izrādīta arī par dažādiem viltus profiliem.
Atkarībā no sekotāju bāzes atšķiroties cena, un summas pieaug, ja sekotāju pulka vidū esot slavenības. Tāpat esot arī kompānijas, kas palīdz kādam pārdot viņa Twitter kontu, par to prasot aptuveni 10% no potenciālā darījuma summas.