Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 21. septembris
Matīss, Modris, Mariss

LDz valdes locekļa amatā atkārtoti apstiprina Ēriku Šmukstu

VAS Latvijas dzelzceļš (LDz) padome pieņēmusi lēmumu par valdes locekļa un viceprezidenta Ērika Šmuksta atkārtotu apstiprināšanu valdes locekļa amatā uz turpmākajiem pieciem gadiem.

Šmuksts LDz atbild par tehniskās vadības un kravu pārvadājumu jautājumiem, tostarp bijis atbildīgs par nozīmīgu infrastruktūras projektu īstenošanu, nodrošinot, ka projektu realizācijas laikā turpinās efektīva dzelzceļa ikdienas darbība. Tas ir būtisks priekšnosacījums arī vairāku apjomīgu infrastruktūras projektu realizēšanai nākotnē, tai skaitā Rīgas un Daugavpils dzelzceļa mezglu modernizācijā un dzelzceļa tīkla elektrifikācijā.

Tehniskās zināšanas dzelzceļa jomā, kā arī vairāk nekā 30 gadu ilgā Ērika Šmuksta darba pieredze nozarē ir bijusi būtiska, lai LDz saglabātu savas pozīcijas kā konkurētspējīgs pakalpojumu sniedzējs un kravu pārvadātājs starptautiskajā tirgū.

"Esmu gandarīts, ka LDz padome ir novērtējusi uzņēmuma valdes komandas kopīgo darbu, šogad atkārtoti apstiprinot amatā divus valdes locekļus, kuri atbildīgi par uzņēmuma finanšu vadību un tehniskās vadības jautājumiem. Īpaši būtiski, ka padome ir novērtējusi Ērika Šmuksta augsto kompetenci un ilggadējo pieredzi nozarē, kas ir sevišķi svarīga, gan attīstot jaunus pārvadājumu maršrutus un risinājumus, gan arī organizējot sadarbību ar esošajiem partneriem," paudis LDz prezidents Edvīns Bērziņš.

Ē.Šmuksts LDz valdes locekļa amatā ir kopš 2008.gada. Pirms tam bijis gan LDz Kravu pārvadājumu pārvaldes direktors, gan arī LDz meitasuzņēmumka SIA LDz Cargo valdes priekšsēdētājs. Savas darba gaitas dzelzceļā sācis pirms 34 gadiem – 1983.gadā kā pārmijas posteņa dežurants. Šī gada vasarā Ē.Šmuksts saņēma LDz augstāko apbalvojumu – Zelta lokomotīvi, ko pasniedz par personisku ieguldījumu dzelzceļa transporta nozarē. 

Top komentāri

grafists.
g
ЛДЗ находится на пороге краха. Готовится новая реструктуризация, под прикрытием которой на улицу будут выброшены сотни простых железнодорожников. Больше не будет Рижского и Даугавпилского отделений эксплуатации, ЛДЗ карго ликвидируют, сокращают составителей и вагонников, и путейцев то же. Вопрос, и кто же тогда останется?! Кто будет содержать всю эту свору манагеров в жёлтом доме, количество которых превысило уже все разумные и не разумные пределы?! В конце концов, а кто будет поезда то водить и обслуживать? В том числе, те самые, НАТОвские, с танчиками? Один господин Шмуктс? Так ему это не надо, нему важнее его оклад сумашедший и шунтированная задница, и всё. А электрификация, да Рэйлбалтика его
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas