Viņš stāstīja, ka arī vēstniecības kalpo kā uzņēmēju atbalsta platforma, tomēr ikdienas darbā biežāk nākas kontaktēties ar ārvalstu diplomātiskajām misijām Rīgā, kā arī Latvijā nerezidējošiem diplomātiem. "Kā aktīvākās var izdalīt NVS bloka un Āzijas reģiona pārstāvniecības," norādīja eksperts.
Uzņēmēji ar diplomātiem lielākoties apspriež nozaru izstāžu grafikus, pārrunā forumu un semināru organizēšanu, konsultējas par uzņēmējdarbības vidi saistītajiem jautājumiem Latvijā, kā arī iegūst uzņēmēju kontaktinformāciju.
Vaicāts, ar kurām ārvalstu vēstniecībām Latvijas uzņēmēji konsultējas biežāk, Davidovs norādīja, ka diezgan pieprasītas ir Ķīnas vēstniecības diplomātu konsultācijas, līdzīgi ir arī ar Taivānas misiju Rīgā.
"Uzņēmējiem ārvalstu vēstniecības kanāli ir jāizmanto, lai saņemtu nepastarpinātu informāciju interesējošo jautājumu kontekstā," uzsvēra LTRK eksperts.