Trešdien, 26.martā, noslēdzās ikgadējais mārketinga sasniegumu konkurss Password 2014, kur finālā uzvarētāja laurus plūca kampaņas - "Uzņēmuma zīmola maiņas integrētās aktivitātes" (DDB Latvija, Creative Media Services, Cube, Latvijas Mobilais Telefons) un "Ceļabiedru kampaņa" (DDB Latvija, Statoil Fuel & Retail Latvia), portālam Diena.lv pavēstīja konferences rīkotāju Idea House events valdes locekle Unda Krieviņa.
Pēc žūrijas sprieduma, Biznesa kategorijā par efektīvāko mārketinga kampaņu tika atzīta DDB Latvija, Creative Media Services, Cube, Latvijas Mobilais Telefons veidotā kampaņa "Uzņēmuma zīmola maiņas integrētās aktivitātes", savukārt Mazbudžeta kategorijā šogad uzvaras laurus plūca Statoil Fuel & Retail Latvia un DDB Latvija veidotā kampaņa "Ceļabiedru kampaņa".
Mārketinga sasniegumu konkursā Password 2014 kritēriji ir skaidri definēti – mārketinga kampaņas mērķi, kāda ir veidotās kampaņas stratēģija un skaidri nodefinēti un uzrādīti biznesa rezultāti, kam žūrija pievērsa vislielāko vērtību. Konkursam iesniegtās kampaņas vērtētas pēc šāda sadalījuma: 50% efektivitāte, 25% radošais izpildījums un 25% izvēlētie mediju kanāli.
Konkursa finālā cīnījās piecas veiksmīgākās pagājušā gada mārketinga kampaņas:
- "Izkrāso pasauli" (Inspired, Abnormal, McCann Rīga, Tele2);
- "Ceļabiedru kampaņa"(DDB Latvija, Statoil Fuel & Retail Latvia);
- "Stjuartests" (Inpired, Inspired Digital, Abnormal, airBaltic);
- "Malibu princese" (Mēmais, Vizeum, Pernod Ricard Latvija);
- "Uzņēmuma zīmola maiņas integrētās aktivitātes" (DDB Latvija, Creative Media Services, Cube, Latvijas Mobilais Telefons)
"Īpaši gandarīti esam, ka Latvijā 27.martā ieradīsies viens no pasaulē vadošajiem domātājiem mārketinga jomā Bairons Šārps, kurš uz Eiropu atceļo reti – viņa prezentācija solās būt īsts saldais ēdiens tiem, kas vēlas atklāt veiksmīgas zīmola izveides noslēpumus," saka Krieviņa.
Mārketinga sasniegumu konference Password šogad notiek jau 10. reizi 26. un 27. martā, un kā jau jubilejas reizē pieklājas, tās dalībniekiem ir reta iespēja vienuviet redzēt un dzirdēt vairākus pasaulē atzītus māretinga jomas guru – Nick Southgate (Apvienotā Karaliste), Byron Sharp (Austrālija), Nick Sohnemann (Vācija), Joeri Van Den Bergh (Beļģija), Anna Crona (Īrija), Andres Kangur (Austrija) un citus.