Latvijas Neatkarīgā televīzija un Neatkarīgā Rīta Avīze (NRA) par ZRP atspoguļoja visus pavērsienus viņu logo skandālā par to, ka Latvijas Sarkanais Krusts (LSK) iebilst pret LSK simbolikas izmantošanu partijas logo. "It sevišķi NRA, publiskojot negatīvu informāciju, neprasīja ZRP atbildes viedokli. Taču bija arī profesionāli žurnālistikas standartiem atbilstoši kritiski materiāli par ZRP, kas neradīja problēmas. Kopējā tendence tomēr bija tāda, ka ZRP saņēma vairāk negatīvas informācijas par sevi nekā jebkura cita partija," aģentūrai LETA sacīja Kažoka.
Runājot par SC labvēlīgajām publikācijām, politoloģe tās raksturoja kā klajas propagandas materiālus. Sevišķi laikrakstā "Vesti Segodņa" vai Pirmajā Baltijas kanālā, kas atspoguļoja deputātu kandidātu tikšanos Liepājā un viņu priekšlikumus darba vietu saglabāšanai, vai arī parādījušies dažādu SC deputātu kandidātu viedokļi, neuzklausot citu partiju deputātu kandidātu viedokļus, pauda Kažoka.
Viņa uzsvēra, ka visām partijām tomēr neitrālu materiālu bijis vairāk nekā izteikti negatīvu vai izteikti pozitīvu materiālu.
Laika posmā no 19.augusta līdz 12.septembrim mediji kopumā visvairāk ir atspoguļojuši "Vienotību" - 3227 reizes, SC - 2465 reizes, Zaļo un zemnieku savienību (ZZS) - 2383 reizes, ZRP - 2340 reizes, "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK (VL-TB/LNNK) - 1610 reizes, Šlesera reformu partija LPP/LC (ŠRP-LPP/LC) - 1162 reizes, "Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā" (PCTVL) - 588 reizes.
Visbiežāk atspoguļotie kandidāti šajā pat laika posmā bija Valdis Dombrovskis (V) - 581 reizi, Valdis Zatlers (ZRP) - 574, Nils Ušakovs (SC) - 361, Aivars Lembergs (Latvijai un Ventspilij) - 313, Ainārs Šlesers (ŠRP - LPP/LC) - 263, Jānis Urbanovičs (SC) - 251, Uldis Augulis (ZZS) - 213, Edmunds Sprūdžs (ZRP) - 205, Sarmīte Ēlerte (V) - 191, Augusts Brigmanis (ZZS) - 190, Solvita Āboltiņa (V) - 189, Ģirts Valdis Kristovskis (V) - 184, Andris Vilks (V) - 158, Gaidis Bērziņš (VL-TB/LNNK) -156, Raivis Dzintars (VL-TB/LNNK) - 134, Dzintars Zaķis (V) -120, Imants Parādnieks (VL-TB/LNNK) - 115, Raimonds Vējonis (ZZS) - 95, Aigars Štokenbergs (V) - 94, Einārs Cilinskis (VL-TB/LNNK) - 73 reizes.
Kažoka stāstīja, ka, lai arī ar atsevišķiem izņēmumiem, tomēr kopumā mediju darbs pirmsvēlēšanu periodā ir vērtējams kā sabalansēts.
Mediju satura monitoringus finansiāli atbalsta "Sorosa fonds - Latvija" Tiesiskas valsts programmā.