Pēc to ziņotā, lietotāji nevarēja piekļūt e-pastiem, savukārt IT administratori nevarēja pārvaldīt kontus.
Portāls ZDnet no Microsoft saņēmis informāciju, ka tīkla problēmu dēļ traucējumi skāruši pakalpojumus, kas tiek sniegti, izmantojot vienu no Ziemeļamerikas datu centriem. Portāli ziņo, ka problēmas radušās arī Dynamics CRM Online lietotājiem, daži lietotāji sūdzējušies arī par failu glabāšanas pakalpojuma SkyDrive pieejamību.
TechCrunch vēsta, ka traucējumi ilguši vairāk nekā piecas stundas. Šādas problēmas atgadījušās pirmo reizi, kopš pakalpojuma palaišanas šā gada jūnijā.
Uzņēmums sola kompensēt klientiem dīkstāvi.
PCmag.com atgādina par citām problēmām, kas pēdējā laikā piemeklējušas mākoņpakalpojumu sniedzējus, tai skaitā Amazon nedienas, kā dēļ traucējumi radās citiem portāliem, kā arī grāmatvedības programmatūras izstrādātāja Intuit gadījumu. Portāls secina, ka līdz šim ieguvumi no pārejas uz mākoņpakalpojumiem nav izrādījušies atbilstoši cerībām.
Iepriekš Microsoft prognozēja, ka Office 365 Latvijā būs nākamā gada sākumā. Office 365 apvieno Microsoft Office, SharePoint Online, kas ļauj koplietot informāciju, e-pasta un ziņojumu risinājumu Exchange Online un komunikāciju serveru programmatūru Lync Online vienotā, mākonī bāzētā pakalpojumā.