Ikviens biļeti nopirkušais LBL spēļu apmeklētājs varēs pretendēt piedalīties konkursā, kura galvenā balva būs "Ford C-Max" automašīna. LBL sadarbībā ar zīmolu "Baltika" rīkotā akcija risināsies no 6.marta līdz 1.maijam, un tajā piedalās visi LBL 1.divīzijas klubi, kā arī 2.divīzijas klubi, uz kuru spēlēm pārdod biļetes.
Katrā spēlē no biļetes pirkušajiem skatītājiem izlozēs 20 veiksminieku, kuri pārtraukumā katrs varēs mest vienu trīspunktu metienu. Trāpījušie kvalificēsies lielajam finālam, kas paredzēts "Basketbola dienā" 1.maijā "Arēnā Rīga". Visi fināla dalībnieki metīs no basketbola laukuma centra līnijas, līdz noskaidros vienu uzvarētāju, kurš kļūs par automašīnas īpašnieku.
Trīspusējā sadarbība starp LBL, alus darītavu "Baltika" un SIA "Baltic motors" ir devusi iespēju sarīkot Latvijas basketbola vēsturē nebijušu akciju, uzsvēra LBL direktors Ralfs Pleinics.
SIA "Baltic Motors" menedžeris Latvijā Andris Kulbergs teica, ka basketbols Latvijā ir tautas sporta veids, kas pieejams visiem un visos gadalaikos, tādēļ "Ford" kā tautas auto priecājas to atbalstīt.