Carlsberg rīkotajā konkursa ietvaros futbola faniem Latvijā bija jāizaicina vairāki Latvijas izlases futbolisti, kuriem bija jāizpilda vairāki ar futbola elementiem saistīti uzdevumi, kā arī jāatbild uz dažādiem jautājumiem par futbolu. Visvairāk punktu sakrājušais dalībnieks ieguva iespēju apmeklēt Eiropas futbola čempionātu kopā ar kādu draugu un pasniegt labākā spēlētāja balvu. Tāpat uzvarētājai būs arī īpaša izklaides programma, kā arī tiks izsniegta kabatas nauda Ls 250 apmērā.
Latvijas futbola izlases aizsargs Oskars Kļava: „Īsts futbola fans allaž vēlas izrauties no ērtā dīvāna televizora priekšā un klātienē vērot augstākā līmeņa futbola spēles. Skatītāju tribīnēs valdošās emocijas tāda mēroga turnīros kā Eiropas čempionāts ir neaprakstāmas, tādēļ Carlsberg dāvātā iespēja akcijas uzvarētājai pilnīgi noteikti garantēs izdevušos vasaru.”
“Carlsberg jau ilgus gadus ir zīmols, kas vistiešākajā veidā saistīts ar futbolu, atbalstot gan dažāda mēroga starptautiskus turnīrus, gan dažādus leģendārus futbola klubus. Fani ir neatņemama futbola sastāvdaļa, tādēļ šogad Carlsberg nolēma iepriecināt futbola fanus pasaulē – arī Latvijā, sniedzot tiem iespēju apmeklēt čempionāta spēles, kā arī pasniegt balvu kādas spēles labākajam spēlētājam. Šeit nevar nepiekrist Oskaram Kļavam, ka tā tiešām ir vienreizēja iespēja redzēt augstas klases futbolu,” saka A/S Aldaris izpilddirektors Tomass Kure Jakobsens.
Interesanti, ka Carlsberg uz Eiropas čempionāta spēļu norises vietām būs nogādājis 2250 ledusskapju, lai faniem būtu pieejams auksts alus, kā arī ir paredzējis pārdot aptuveni 1 milj. alus glāžu visa čempionāta laikā. Savukārt būtiskākais pārbaudījums Carlsberg zīmolam ir čempionāta mērogs - lielie attālumi starp pilsētām, kurās notiks spēles. Lielākais attālums starp diviem stadioniem ir tāds pats kā starp Londonu un Tunisiju.