Šogad WRC čempionātā atbildību par sportistu uzrādīto rezultātu fiksēšanu uzņēmusies kompānija “Sistemas Integrales de Telecomunicacion”, kas šos pienākumus pārņēma no “Stage One Technology”. Taču jau trešajā ātrumposmā tika fiksētas kļūdas, kad pat starp vadošajām ekipāžām pēkšņi uzrādījās vairāku minūšu atstatumi. Lai gan SS4 atkal viss bija kārtībā, pašlaik nav pieejams kopvērtējums.
Montekarlo rallijs iesākās ar Sebastiana Ožjē pārsteidzošu uzvaru pirmajā ātrumposmā. Pārsteidzošu tādēļ, ka šis ir pirmais rallijs “Volkswagen” rūpnīcas komandai un uzvara jau pirmajā ātrumposmā ir spēcīgs pieteikums augstākajiem mērķiem. Tomēr jau SS2 ātrākais bija un vadību kopvērtējumā pārņēma “Citroen” zvaigzne Sebastians Lēbs, kurš šogad piedalīsies tikai atsevišķos WRC posmos.
Pēc neoficiālas informācijas, arī sacensību dienas noslēgumā pirmo vietu saglabā Lēbs, kuram seko Ožjē. Taču informācija vēl tiks precizēta.
No vadošajiem pilotiem šodien ar bojātu piekari izstājās “M-Sport Ford” vienības braucējs Tjerī Noivils. Motora problēmas tikmēr jau SS1 piemeklēja Mihala Koscjužko pilotēto “Mini” sacīkšu auto, kas zaudējot daudz laika gan turpināja braukt uz priekšu. Jāri-Mati Latvala debijā “Volkswagen” sastāvā saņēma 30 sekunžu sodu par novēlotu ierašanos uz otrā “dopa” startu.
Trase šodien bija vietām pilnībā sausa, bet citur klāta ar sniegu un ledu. Tas sagādāja galvassāpes attiecībā pret riepu nolietošanos – nācās izvēlēties ziemas riepas, kuru radzes uz daudzviet sausā asfalta ātri nodila. Sportistiem bija jāveic kopumā četri ātrumposmi.
Informācija tiks papildināta…