Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +8 °C
Skaidrs
Svētdiena, 6. oktobris
Monika, Zilga, Zilgma

„Balta” attīsta tiešsaistes pakalpojumus – izveidots Kontaktu centra atzars Valmierā

Pieaugot pieprasījumam pēc tiešsaistes pakalpojumiem apdrošināšanas sfērā, apdrošināšanas sabiedrība „Balta” paplašina un attīsta sava Kontaktu centra darbību. Oktobrī Valmierā sācis darbību „Baltas” Kontaktu centra atzars – Latvijas apdrošināšanas nozarē pirmais nacionāla mēroga kontaktu centrs, kas ir izvietots reģionā.

 „Baltas” Kontaktu centrs ir vienīgais Latvijā, kur klienti telefoniski var saņemt ne vien konsultācijas par visiem apdrošināšanas jautājumiem, bet arī iegādāties tik plašu apdrošināšanas pakalpojumu klāstu. Kontaktu centrs darbojas jau vairāk kā gadu, un tas saņem vairākus simtus iedzīvotāju zvanu dienā. „„Balta” ir uzņēmums, kas vienmēr pievērsis īpašu uzmanību klientu apkalpošanas un servisa līmenim, uzstādot augstus standartus. Tā kā mūsu klienti atzina par ērtu un ātru apkalpošanas veidu apdrošināšanas produktu iegādi pa tālruni un internetu, pirms vairāk nekā gada tika izveidots mūsdienīgs „Baltas” Kontaktu centrs un šovasar arī BaltaOnline pārdošanas portāls internetā, kas tiek strauji attīstīts,” teica AAS „Balta” Pārdošanas direktore Dace Briede-Zālīte. „Analizējot Kontaktu centra pirmā gada darba rezultātus, ar gandarījumu esam konstatējuši, ka klientu vidū šis serviss kļuvis ļoti pieprasīts. Tāpēc esam paplašinājuši tā darba kapacitāti, izveidojot Valmierā Kontaktu centra atzaru, kas darbosies Latvijas mērogā. Valmiera izvēlēta tāpēc, ka šī ir Vidzemes pilsēta, kas strauji attīstās un ir atsaucīga uzņēmējdarbībai.” Valmieras Kontaktu centrā darbu sākuši deviņi darbinieki, valmierieši. Tas apkalpos uzņēmuma klientus visā Latvijā pa „Baltas” Kontaktu centra tālruni 75 222 75. „„Baltas” Kontaktu centrs kopš savas izveidošanas saņem daudz pozitīvu atsauksmju no klientiem visā Latvijā par to, ka telefoniski iespējams operatīvi saņemt konsultācijas un arī iegādāties vai pagarināt polisi, kas ir īpaši svarīgi aizņemtiem cilvēkiem,” stāsta Kontaktu centra vadītāja Nataļja Meļņikova. „Populārākie apdrošināšanas veidi, kurus iedzīvotāji iegādājas pa telefonu „Baltas” Kontaktu centrā, ir OCTA, KASKO, ceļojumu un īpašuma apdrošināšanas polises”. Papildu informācija: Daiga Konošonoka AAS Balta Iekšējo un ārējo komunikāciju vadītāja Tālr.:+371 7082378 Mob.tālr. +371 28313163 Fakss: +371 7082345 e-pasts: [email protected]  

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Eleving Group IPO tuvojas noslēgumam

Otrdien, 8. oktobrī, noslēgsies Latvijā dibinātās finanšu tehnoloģiju uzņēmumu grupas Eleving Group sākotnējais publiskais akciju piedāvājums (IPO). Investori no Baltijas un Vācijas var parakstīties u...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses