Līdz šī gada beigām Latvijā plānots pilnībā ieviest jauno Hansabankas filiāļu konceptu kopā 30 klientu apkalpošanas vietās, tai skaitā arī atvērt 6 pilnīgi jaunas filiāles. Ar šo konceptu Hansabanka ir radījusi nākamās paaudzes filiāles, kas būs gatavas nākotnes situācijai - bankas filiālēm kā klientu konsultāciju centriem. Šobrīd desmit filiālēs jaunais dizains jau ir veiksmīgi ieviests. Pārējās vairāk nekā 50 Hansabankas filiālēs šogad plānots jauno dizaina konceptu ieviest daļēji, izmantojot atsevišķus elementus. Tieši filiāle „Barons“ ir viena no pirmajām, kur jaunais dizaina koncepts ir ieviests pilnībā. Šogad visā Latvijā tiks pārveidots arī bankas automātu noformējums. Filiāļu tīkla paplašināšanā un jau esošo klientu apkalpošanas vietu pārveidē nākamo divu gadu laikā plānots ieguldīt vairāk nekā 10 miljonus latu. Šo vērienīgo projektu Hansabanka ieviesīs arī kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā. Līdz 2007. gada beigām Lietuvā 30, bet Igaunijā 15 filiāles pilnībā atbildīs jaunajam dizaina konceptam. Jāatzīmē, ka šobrīd visā pasaulē ir vērojama tendence - vadošo banku filiāļu iekārtojums arvien vairāk līdzinās jebkuram citam plaša patēriņa pakalpojumu sniedzēju veidolam – veikaliem, restorāniem, saloniem. „Esam gandarīti par sadarbību ar Latvijā vadošo banku – Hansabanku. Allen International, fokusējoties uz klientu vajadzībām, izstrādāja Hansabankas dizaina stratēģiju, kas daudz tiešāk uzrunā bankas apmeklētājus. Balstoties uz mūsu bagāto pieredzi, mēs pirmo reizi bankā izmantojam norāžu tehniku, ko parasti lieto augstas klases lielveikalu interjerā. Hansabankas iekārtojums ir radīts tā, lai ir viegli orientēties telpā, veidojot skaidru priekšstatu par piedāvātajiem pakalpojumiem. Esam pārliecināti, ka jaunais bankas dizains palīdzēs sasniegt Hansabankas izvirzīto mērķi – kļūt par modernāko banku Eiropā,“ saka Ričards Bensons, Allen International dizaina direktors.Hansabankas filiāļu pārveides pamatā ir klientu apkalpošanas servisa uzlabošana, kur katra vissīkākā dizaina detaļa ir pārdomāta un ar savu funkciju. Šī gada janvārī Hansabanka sadarbībā ar OMD Snapshots veica aptauju, lai noskaidrotu Latvijas iedzīvotāju dominējošos priekšstatus un asociācijas par bankām. Ekspresaptaujas dati liecina, ka 94% Latvijas iedzīvotāji domā, ka bankā ir labs serviss. Hansabanka to uzskata par ļoti labu rādītāju, kam pamatā ir banku līdzšinējais darbs pie pakalpojumu sniegšanas kvalitātes. Tomēr pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas iedzīvotājiem banka asociējas ar iestādi, kur vienmēr ir rindas, valda klusums un saspringta atmosfēra, tāpēc Hansabanka ar jauno filiāļu dizaina konceptu ir iecerējusi mainīt šos izplatītos priekšstatus.„Viens no Hansabankas mērķiem ir vēl vairāk paaugstināt klientu apmierinātību, tieši tāpēc mēs regulāri sekojam līdzi viņu vēlmēm, lai varētu piedāvāt pēc iespējas labāku pakalpojumu kvalitāti. Banka sen vairs nav iestāde, kurā valda pārspīlēti svinīga un saspringta atmosfēra. Bankas filiāle 21.gadsimtā ir klientu konsultatīvais centrs, kas servisa un iekārtojuma ziņā līdzinās labākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Jaunajā dizainā esam ielikuši to sajūtu, lai Hansabankas filiālē cilvēki justos labi un gūtu ne tikai kvalitatīvus pakalpojumus, bet arī patīkamu sajūtu,” uzsver Oksana Sivokobiļska, AS „Hansabanka” valdes locekle, Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja. Pētījums – Latvijas iedzīvotāju priekšstats par bankāmPētījuma dati rāda, ka 70% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 – 74 gadiem banka asociējas ar rindām. Nākamā biežāk atzīmētā asociācija (47%) ar banku ir klusums un saspringta atmosfēra. Interesanti, ka sievietēm bankas atmosfēra šķiet saspringtāka salīdzinājumā ar vīriešiem – attiecīgi 52% un 39%. Gados jaunākajiem bankas klientiem vecumā no 15 - 19 gadiem bankas atmosfēra šķiet mazāk saspringta un klusa. To atzīmējuši 22% salīdzinājumā ar 45% cilvēku vecumā no 40-49 gadiem. Tāpat vērojama tendence – jo augstāki ienākumi, jo bankas atmosfēra šķiet nepiespiestāka un brīvāka. Trešā izplatītākā Latvijas iedzīvotāju asociācija – banka asociējas ar maziem kases lodziņiem, augstām letēm un seifiem – atzīst 20% respondentu. Jāatzīmē, ka 37% jauniešu vecumā no 15 – 19 gadiem uzskata, ka bankas klientiem ir jābūt labi ģērbtiem un jāizskatās turīgi. Vecumā no 30 – 39 gadiem tā domā tikai 10%. Klientu ieguvumi no jaunā dizaina konceptaJaunais filiāļu iekārtojums mazinās rindas, jo klientu apkalpošanā ir nodalītas ikdienas kases operācijas no konsultācijām par kredītiem, līzingu un citiem produktiem. Tādā veidā apkalpošana kļūs ātrāka. Ar labiekārtotiem internetbankas kioskiem ir plānots veicināt elektronisko norēķinu izmantošanu. Visās apkalpošanas vietās, kas atbildīs jaunajai dizaina koncepcijai, būs vismaz viens internetbankas termināls ar īpaši ērtiem krēsliem darbam ar internetbanku. Atvērtais telpu plānojums un iekārtojums ir veidots tā, lai arī uzgaidot klienti justos pēc iespējas patīkamāk. Atvērtākai un brīvākai atmosfērai Hansabankas filiāļu interjerā dominē gaišās un košās krāsas. Klientiem ir daudz vieglāk orientēties, jo uzlabota komunikācija filiāļu telpās, sadalot bankas produktus grupās, ko vizuāli vieglāk atšķirt. Darba vietas ir iekārtotas tā, lai starp apmeklētāju un darbinieku veidotos vēl labāka sapratne un varētu atrast klientam vispiemērotākos risinājumus.Konsultējot klientus par kredīta vai līzinga ņemšanu, kā arī veicot uzņēmuma apkalpošanu, bankas darbinieks un klients sēž pie viena galda. Norobežojums ar leti, kas aprīkots ar akustisko izolāciju, ir tikai pie kasēm klienta privātuma sajūtas nodrošināšanai darījumos ar skaidru naudu.Par Allen InternationalŠo ambiciozo projektu Hansabanka ir realizējusi sadarbībā ar vienu no lielākajiem dizaina konsultantiem - Allen International (Lielbritānija), kas ir pasaules līderis finanšu institūciju dizaina izveidē. Kompāniju ir dibinājis Maikls Allens 1992.gadā. Allen International veidojis interjera dizainu vairāk nekā 120 finanšu institūcijām visā pasaulē, tajā skaitā - Deutsche Bank, ABN Amro Bank, BNP Paribas kas ir vienas no pasaulē lielākajām bankām, kā arī Austrijas bankai, Īrijas bankai, Kuveitas nacionālajai bankai, Kataras nacionālajai bankai u.c. Dizaina konsultantu klientu vidū ir arī tādas kompānijas kā Coca Cola, Carlsberg, Electrolux, Marks & Spencer u.c. Vairāk informācijas: www.allen-international.com Sadarbības partneriHansabanka jauno filiāļu dizaina koncepciju realizēja ar vairākiem sadarbības partneriem. Koncepcijas tehniskos risinājumus palīdzēja izstrādāt biroju dizaina centrs Coppa un interjera dizaina birojs Saili stils. Hansabanka saka lielu paldies visām iesaistītajām pusēm, kas piedalījušās šī vērienīgā projekta realizācijā. Ivars SvilānsAS “Hansabanka” preses sekretārsTālr. 7444561, Mob. 29454411e-pasts: [email protected]
„Hansabanka” sāk vērienīgāko bankas filiāļu pārveidi Latvijā
Sadarbībā ar pasaulē atzītu dizaina kompāniju Allen International, Hansabanka uzsākusi vērienīgāko bankas filiāļu pārveides projektu Latvijā. Tas ļaus klientiem baudīt vēl labāku servisu - samazinot rindas, palielinot funkcionalitāti un radot vēl patīkamāku atmosfēru bankas klientu apkalpošanas telpās.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.