Visā kampaņas laikā (t.i., no 11.jūnija līdz 20.jūlijam) Latvijas Krājbankas piedāvātās likmes būs vienas no augstākajām starp lielajām bankām, kuras klienti tradicionāli izmanto uzkrājumu veidošanai. Latvijas Krājbankas darbības vēsture liecina, ka ilgtermiņā iedzīvotājos atjaunosies sapratne par uzkrājumu veidošanas nepieciešamību. Turklāt tā nav izvēle starp vienu vai otru – starp tērēšanu un dzīves līmeņa uzlabošana vai pirkumu bezgalīgu atlikšanu un nodrošināšanu. Līdzīgās situācijās krāšana ir līdzsvara mehānisms patēriņa dominancei patērētāju uzvedībā. Līdzsvarojoties ekonomikas procesiem un attīstoties finanšu pārvaldīšanas iemaņām, uzkrājumi kļūs par “brīvbiļeti” tērēšanai. 2007. gada Latvijas Krājbankas Vasaras noguldījumu kampaņa izskanēs ar saukli “Veldzējies augstākos procentos!” “Tas ir mūsu aicinājums pilnvērtīgi atpūsties vasarā un sagaidīt bezrūpīgu rudeni, zinot, ka tavā rīcībā vienmēr ir līdzekļu rezerve Latvijas Krājbankā”. Sagaidāms, ka jaunais vizuālais risinājums būs tīkams un atsvaidzinošs gan ilggadējiem, gan jaunajiem Krājbankas klientiem. Imants Frederiks Ozols AS “Latvijas Krājbanka” Produktu attīstības un mārketinga pārvaldes vadītājs [email protected] 67068041
Latvijas Krājbanka paziņo par Vasaras noguldījuma perioda sākumu
No pirmdienas Latvijas Krājbanka sāk piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem īpašās – Vasaras noguldījuma – likmes, ļaujot ievērojami kompensēt inflācijas radīto naudas pirktspējas samazinājumu. Daudz svarīgāka par inflācijas kompensēšanu gan ir patērētāju uzvedības koriģēšana un ilgtermiņa finanšu plānošanas veicināšana.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.