Maksājumu kartes ar savu, unikālu dizainu izvēlas ļoti plašs cilvēku loks: vairāk kā 14 000 Swedbank „Manas dizaina kartes” īpašnieku vidū jaunākajam ir 5 gadi, bet vecākajam – 80 gadi!
„Piedāvājums „Mana dizaina karte” tapa pērn septembrī. Bankas veiktais pētījums uzrādīja, ka gandrīz katram otrajam Latvijas iedzīvotājam (40%) ir svarīgi, lai norēķinu kartes dizains būtu personisks – tāds, kurā var atpazīt sev tuvas vietas, lietas vai vērtības,” stāsta Swedbank Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja un valdes locekle Latvijā Oksana Sivokobiļska.
Vairāk kā 60% Swedbank klientu radījuši unikālas kartes, uzliekot sev tuvus fotomirkļus uz kartes. 40% savas kartes dizainu izvēlējušies no bankas piedāvātajām 10 galerijām: Rīga, Latvija, Spēks, Daba, Ziedi, Dzīvnieki, Tekstūras, Bezgalība, Pasaules mantojums un Jauniešiem. Galerijas tiek pastāvīgi atjaunotas un papildinātas.
Papildu informācijai:
Kristīne Jakubovska
preses sekretāre
Swedbank
Tel. 67444560, Mob. 29128208
[email protected]
Par Swedbank
Swedbank ir Hansabankas stratēģiskais investors jau kopš 1998. gada. 2005.gada pavasarī Swedbank grupa iegādājās 100% Baltijas Hansabankas grupas akcijas. Swedbank ir viena no lielākajām finanšu institūcijām Ziemeļvalstīs un Baltijā. Šobrīd Swedbank grupa darbojas ne tikai Zviedrijā, Baltijā, Krievijā, Ukrainā, bet arī Somijā, Norvēģijā, Dānijā, Spānijā, ASV, Ķīnā un Japānā. Grupā strādā vairāk nekā 22,000 darbinieku. Swedbank grupas klientu skaits ir 9 miljoni privātpersonu un 600 tūkstoši uzņēmumu. Uz 2008.gada martu grupas aktīvi ir ap 170 miljardiem eiro.