Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

PR: Kampaņā "Uzslavē labu servisu" SEB banka aicina vērtēt 30 klientu apkalpošanas vietas

Lai arī labs serviss ir SEB grupā ietilpstošo uzņēmumu pievienotā vērtība visus 12 mēnešu gadā, SEB banka, piesakot savu dalību kampaņā „Uzslavē labu servisu”, vēlas veicināt savu klientu un klientu apkalpošanas vietu apmeklētāju dalīšanos iespaidos par labu apkalpošanas kultūru. Veiksmīgu sadarbības piemēru uzslavēšana un izcelšana ir svarīga, jo tas palīdz turpināt uzlabot apkalpošanas kultūru ne tikai SEB grupas uzņēmumos, bet finanšu nozarē kopumā.

Ar mērķi veicināt klientus izteikt pozitīvo pieredzi, šā gada martā jau piekto reizi pēc kārtas tiek organizēta kampaņa "Uzslavē labu servisu!", kurā starp 69 kompānijām savu dalību ir pieteikusi arī SEB banka.

„SEB bankas dalība šajā kampaņā norāda, ka esam pārliecināti par mūsu darbinieku sniegto servisu un tā kvalitāti, un ticam, ka to noteikti pamanīs un novērtēs arī mūsu klienti,” stāsta Kristīne Kosinska – Igolniece, SEB bankas Pārdošanas atbalsta un servisa pārvaldes vadītāja.

SEB bankas klientiem un filiāļu apmeklētājiem ir iespēja novērtēt 30 SEB bankas filiāles: Bauskas filiāli, Jelgavas filiāli, Juglas filiāli, Vidzemes filiāli, Kuldīgas filiāli, Spices filiāli, Salaspils filiāli, Tukuma filiāli, Kurzemes filiāli, Bolderājas klientu apkalpošanas centru, Akadēmijas filiāli, Krasta filiāli kopā ar apkalpošanas centru, Pērnavas filiāli, Valmieras filiāli, Vecrīgas filiāli, Rīdzenes filiāli, Skanstes filiāli, Āgenskalna filiāli, Preiļu filiāli ar apkalpošanas centru, Talsu filiāli, Dienvidu filiāli, Siguldas filiāli, Ogres filiāli kopā ar apkalpošanas centru, Ventspils filiāli, Ādažu filiāli, Dobeles filiāli un Centra filiāli.

„Lai arī kampaņa norisināsies visu marta mēnesi, jau šobrīd SEB banka ir saņēmusi ļoti daudz pozitīvu atsauksmju no mūsu klientiem un filiāļu apmeklētājiem, par ko esam ļoti gandarīti. Paldies iedzīvotājiem par labajiem vārdiem un ceram uz tikpat veiksmīgu turpmāko sadarbību!” norāda K. Kosinska-Igolniece.

Kampaņas ietvaros iedzīvotāji ir aicināti novērtēt servisa līmeni katrā no dalību pieteikušo organizāciju klientu apkalpošanas vietām, savas atsauksmes ierakstot mājas lapā www.labsserviss.lv, kā arī zvanot pa tālruni 1180, sūtot SMS vai aizpildot aptaujas anketas klientu apkalpošanas vietās. Labākais serviss vai labākā apkalpošanas kultūra tiks noteikta uzņēmuma konkrētajā apkalpošanas vietā.

SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.

Papildu informācijai:
Anna Vilsone, SEB sabiedrisko attiecību speciāliste – 67215521, 29460576, [email protected]
Vairāk par SEB grupu Latvijā: www.seb.lv.
SEB jaunākās ziņas mobilajā telefonā: wap.seb.lv
Plašāku informāciju par laba servisa kampaņas norisi varat uzzināt mājas lapā www.labsserviss.lv.

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses