”Sulīgs granātābols, varavīksne pār Rīgu un lietuslāses uz stikla – tie ir trīs attēli, kurus Nordea klienti ir atzinuši par vispiemērotākajiem, izvēloties savas norēķinu kartes noformējumu. Tas liecina, ka Latvijas iedzīvotājiem mīļākais gadalaiks ir vasara, kas mūsu platuma grādos diemžēl ir tik īsa, ka vēlamies sev par to atgādināt iespējami biežāk. Tāpat populāri ir citi košas krāsas attēli, kas arī raisa asociācijas ar sauli un siltumu – oranžs auto, oranža ģitāra, taurenis un kuģis jūrā,” norāda Nordea bankas valdes locekle, Klientu apkalpošanas vadītāja Jana Strogonova.
”Jāatzīst, ka mūs pārsteidza klientu izvēle, dodot priekšroku attēliem no Nordea piedāvātās galerijas nevis fotogrāfijām no personīgās kolekcijas. Laikos, kad digitālais fotoaparāts ir pieejams turpat gandrīz ikvienā tālruņa aparātā, sagaidījām, ka klienti izmantos iespēju uz kartēm izvietot savu ģimenes locekļu vai mājdzīvnieku fotogrāfijas, tomēr pieprasītākas izrādījās fotogrāfijas no jau piedāvātās attēlu galerijas. Turklāt jānorāda, ka klientu lielāko atsaucību ieguvušās fotogrāfijas – granātābols, varavīksne pār tiltu un lietuslāses uz stikla – ir nevis profesionālu fotogrāfu, bet Nordea bankas darbinieku fotogrāfijas, kas uzvarēja darbinieku konkursā pavasarī,” saka J. Strogonova.
Nordea banka ”Brīvā dizaina kartes” piedāvājumu ieviesa šā gada februārī. Tā ir iespēja klientam izvēlēties maksājumu kartei personīgu dizainu - savu attēlu vai kādu no Nordea galerijā piedāvātajiem gandrīz 100 dizaina risinājumiem. Brīvais dizains ir pielāgojams gan Maestro norēķinu kartei, gan MasterCard patēriņa kredītkartei ar kredītbrīvdienām.
Papildu informācija:
Dagnija Stuķēna, Sabiedrisko attiecību vadītāja-preses sekretāre, Nordea Latvija, tālr.: 67 007 610,
mob.: 29 470 708, [email protected]