Mārketinga padomes pārstāve Andra Ūdre _Dienai _sacīja, ka pērn turpināja pieaugt to Latvijas iedzīvotāju īpatsvars, kas preču zīmi pirmām kārtām saista ar produktu kvalitāti. 2008.gadā par ar zaļo karotīti apzīmēto produktu kvalitāti nešaubījās 51% respondentu, bet 2009.gadā - 57%.Zaļo karotīti atpazīst 79% aptaujāto, bet 74% respondentu uzskata, ka šāda preču zīmes ir nepieciešama."Zaļās karotītes zīmols ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai cilvēks Latvijas pārtikas pārsātinātajā tirgū un ekonomikas lejupslīdes laikā atrastu tieši to produktu, kas tam nepieciešams," uzskata Mārketinga padomes vadītāja Ingūna Gulbe.
Aptauja: 73% iedzīvotāju dod priekšroku pašmāju produktiem
73% Latvijas iedzīvotāju veikalā izvēlas pašmājās ražotos produktus, bet 44% aptaujāto pērk pārtiku tieši ar zaļās karotītes zīmi, liecina jaunākais tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS pētījums par preču zīmes Kvalitatīvs produkts Latvijā jeb tā dēvētās zaļās karotītes atpazīstamību patērētāju vidū.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.