2009.gadā Cēsu alus investīciju apjoms uzņēmuma attīstībā bija viens miljons latu. Lielākie investīciju objekti pērn bija vīna raudzēšanas tvertņu uzstādīšana, kas uzņēmumam ļāva uzsākt sidra ražošanu Latvijā, kā arī papildus alus raudzēšanas tvertņu iegāde.
Šogad vērienīgas
investīcijas tiek ieguldītas galvenokārt iepakojuma attīstībā, kas
saistīts ar Cēsu alus kopējā dzērienu portfeļa paplašināšanu. Jaunas
alkoholisko kokteiļu sērijas Cēsu 14% izveidē ieguldīti 100 000 latu. 450 000 latu tiek ieguldīti ražotnes tehnisko iekārtu
modernizēšanā, kas ļaušot nākotnē nodrošināt jaudīgāku pildīšanas
procesu un iepakojuma variācijas.
Pēc paša Cēsu alus aplēsēm, tam pērn izdevies palielināt tirgus daļu Latvijas alus tirgū, sasniedzot vidējo tirgus daļu 29% līmenī.
Kā secina uzņēmums, ekonomiskā situācija būtiski iespaidojusi patērētāju pirktspēju, līdz ar to arī novērojamas izmaiņas alus patēriņa paradumos. Audzis pieprasījums pēc alus ekonomiskajā plastmasas (PET) iepakojumā, stabilu izaugsmi piedzīvojis alus skārdeņu iepakojumā. Tāpat būtiskas izmaiņas novērotas sidra un alkoholisko kokteiļu tirgū – šajā tirgū novērots samazinājums par aptuveni 30%, un arī šā gada pirmajos trijos mēnešos vērojama 30% samazinājuma tendenci. Arī enerģijas dzērienu tirgus 2009.gadā piedzīvojis 30% lejupslīdi.