Lai Latvijas iedzīvotājiem pastāstītu un parādītu gardo produktu ražošanas noslēpumus, kā arī piedāvātu dažādus konkursus, spēles un gardas receptes, ir izveidota speciāla mājas lapa www.armilestibu.lv. "Jaunākie Latvijas iedzīvotāju aptaujas dati* atklāj satraucošu tendenci, ka tikai pavisam neliela iedzīvotāju daļa ir uzticīga vietējās izcelsmes pārtikas produktiem. Tāpēc esam apvienojuši spēkus, lai atgādinātu pircējiem par sen zināmajiem un iemīļotajiem pārtikas produktiem, kuri joprojām spēj sagādāt gardus un mīļus mirkļus," saka Normunds Ozoliņš, AS "Laima" valdes priekšsēdētājs. "Pašreizējā ekonomiskajā situācijā ir svarīga katra Latvijas iedzīvotāja izvēle. Ar šo akciju vēlamies uzrunāt gan lielus, gan mazus, lai viņi atceras, ka pat ierastākie ikdienas pārtikas produkti var būt tik ļoti garšīgi! Svaigu, Latvijā slauktu un fasētu "Rasa" pienu var pārvērst par dienas gardākā brīža sastāvdaļu," saka Henrijs Fogels, AS "Rīgas Piena Kombināts" valdes priekšsēdētājs. ""Pure Food" ievārījumi tiek eksportēti uz daudzām pasaules valstīm, taču Latvija ir mūsu mājas tirgus. Ar šo kampaņu gribam atgādināt, ka mūsu ražotie produkti joprojām ir viskvalitatīvākie un visgaršīgākie," uzsver Aigars Balodis, SIA "Pure Food" valdes priekšsēdētājs. Kampaņas laikā daudzos veikalos ir izlikti kampaņas reklāmas materiāli un speciālie produktu izvietojuma stendi. Virknē "RIMI Hypermarket", kā arī "Leļļu teātrī" un VEF kultūras pilī notiks jautras produktu degustācijas bērniem un vecākiem. Skatītākajos Latvijas TV kanālos tiek pārraidīts reklāmas klips, ko var redzēt arī internetā: http://www.armilestibu.lv/about/video/Papildinformācijai: Ingars Rudzītis, Sabiedrisko attiecību konsultants, M: 26176688E: [email protected]
* Avots "DnB NORD Latvijas Barometrs"