Satiksmes ministrija un valdības konsultanti gan norāda, ka sarunas ar Etihad Airways turpinās arī par airBaltic pārdošanu, tomēr neko konkrētu gan pagaidām atturas komentēt. Tikmēr aviācijas eksperti uzsver, ka patlaban Eiropā tiek pārdotas vairākas lidsabiedrības un airBaltic nebūt nav tā, kas investorus interesē visvairāk.
Vizītes laikā Apvienotajos Arābu Emirātos marta sākumā premjers Valdis Dombrovskis un delegācija tikās ar aviosabiedrību Etihad Airways un Qatar Airways vadību, piedāvājot sadarbību un iespēju investēt Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā airBaltic. Tomēr izskatās, ka reālajā dzīvē mūsu aviokompānija Tuvo Austrumu investorus tik ļoti neinteresē, par ko liecina Etihad Airways lēmums iegādāties 3% Īrijas lidsabiedrības Aer Lingus. Kā norāda aviācijas eksperte Helēna Ruduša, Etihad nekad nav apgalvojis, ka vēlas pirkt airBaltic.
Tikmēr avioeksperts Tālis Linkaits uzsver, ka airBaltic nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas meklē investorus. Ziemeļeiropā to dara arī SAS un Finnair, turklāt nozarē ir liela konkurence.
Gan Tālis Linkaits, gan Helēna Ruduša norāda, ka Arābu Emirātu lidsabiedrība Etihad Airways nesen iegādājās 30% Vācijas aviokompānijas AirBerlin, kas ļoti labi atīstās. Etihad Airways darījumiem līdzi seko arī valdības nolīgtie konsultanti airBaltic jautājumos Prudentia. Tās vadītājs Kārlis Krastiņš noraida bažas, ka interese par airBaltic investoriem būtu zudusi.
Arī Satiksmes ministrija norāda, ka airBaltic investoru meklējumi turpinās un sarunas ir procesā. Neko konkrētu gan tuvākā gada laikā neviens nesola. Patlaban jāskatās, kā tiek realizēts airBaltic jaunais biznesa plāns.