Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +3 °C
Viegls lietus
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Tauriņš: Rail Baltica 2 var kļūt par vējā izsviestu naudu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
nesaprasa
n
Ne, kaut kas nepatverams. tas ko saka taurins ir jasaprot katrma, pet neizglitotam cilvekam, nerunajot jau par ministriem, ieredniem. Vai tad tiesam par logiskam, saimnieciskam, sapratigam lietam, projektiem ir japlesas? Cik ilgi Latvija augstos amatos sedes idioti, degradeti, aprobezoti kropli? 20. gados Latvija valda bardaks, haoss, nabadziba tikai tapec ka Latvijas politka darbojas tadi degradati ka Ulmanis, freiberga, Skel, Sleseris, Riekstins, Gailis, Birkavs, Naglis....kuri prot tika zagt, bledities un neko citu.
bubulis
b
Nu tas protams būtu tikai atbalstāmi, ja sliedes ietu caur šķirotavas staciju. Tad , lai Igauņi iet dillēs. Zini palaidīs sliedes garām mūsu lielākajai pilsētai, lai uz staciju jābrauc ar tālsatiksmes autobusu :D Mums galvenais sliedes līdz Kauņai dabūt tālāk lai Igauņi dara ko grib ;)
@
@
Pasažieri tā nedomās.
Bezdievis
B
Domāju, ka ir vērts ieklausīties. Vai to darīs? Tas ir cits jautājums.
bimbam
b
Tauriņa kungs, Jūs pat nezinat, kas ir šaursliežu dzelzceļš! Vācijā tie jau sen vairs nekursē, ja nu vienīgi muzeja vilcieni vai tamlīdzīgi. Varbūt pa priekšu apgūstam terminolo''giju un tad izliekamies par "ekspertu"!
tūrists
t
Priekš pasažieriem vien šis ir nenormāli dārgs pasākums. Arī ietekme uz vidi nebūs nekāda mazā.
purveklis Imantam
p
Pēdejam teikumam pilnībā piekrītu, bet tad Eulatvijai jāpārvienojas pie ĶTR.
  • 0
  • 0
Imants purveklim
I
Šodien stāvoklis tāds, ka ES fondu līdzekļi pateicoties Latvijās nolikumam par valsts iepirkumu, aizies uz Spāniju, jeb vēl kur. Attīstot tur ražošanu un dodot šeit , Latvijā, komisijas naudu RVR vadībai un īpašniekiem. Tātad bez jebkāda labuma Latvijai. Lai ko mainītu ir jāmaina viss nolikums, kā tads. Un būtu lietderīgi par valsts interešu nodošanu apšaut visus tos, kuri noveda šo projektu līdz šodienas situācijai.
  • 2
  • 1
Imants
I
Kā redzam tad šī projekta "par"argumentācija ir tikai un vienīgi emocionāla rakstura labumi Latvijai - varēsiet ātri braukt prom no Latvijas, ērtāk kā ar lidmašīnu... Tauriņš laikam pirmais atklāti parāda šī projekta bīdītāju diversijas nodomu pret Latviju. Apzināta diversija, un par to bija runa jau Birkava un Gaiļa valdību laikā starp iesaistītajiem. Tagad jau Latviju vada tie, kuri vainu sulaiņu statusā uz visām debess pusēm vai arī pārdodas. Latvijai šis projekts ir bīstams. Kaut vai tāpēc ka kravu plūsmas aptur ātri. Bet atjaunot - liels laiks un inerce jāpārvar. Tāpēc vispirms jārisina Latvijas vajadzības, tad jārūpējas par somu un igauņu pasažieriem. Bet tad Latvijā jāmaina pārvaldnieks, kuru saucam par ministruprezi.
  • 1
  • 3
purveklis
p
no lielgabalu gaļas viedokļa arī bezjēdzīgi? RVR varētu ražot bruņu-vilcienus, lindermaņpartizāņu atšūšanai un antonovu pārvadāsanai, kur ta vēl dzeloņdrāšu žogi un līķudaļu kasītāji/zortētāji dažādkrāsu polietelēna maisos - piedzelzceļa novadi zels un plauks!
  • 3
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses