"Lindstrom" pārstāvji norāda, ka apgrozījums pieauga, pateicoties uzņēmēju pārejai uz zaļākiem biznesa modeļiem un risinājumu, kas ļauj optimizēt izdevumus.
"Lindstrom" vadītājs Latvijā Ivars Šmits atzīmē, ka iemesli apgrozījuma kāpumam ir arī uzņēmēju vēlme palielināt biznesa veiktspēju, vienlaikus ietaupot resursus un optimizējot darbības procesus.
Šmits skaidro, ka tekstila nomas serviss sevi ir pierādījis kā ilgtspējīgs, aprites ekonomikā balstīts risinājums, kas vienlaikus ļauj gan saudzēt dabu, gan arī ietaupīt līdzekļus.
Viņš arī prognozē, ka tieši aprites ekonomikas pieejas nostiprināšanās Latvijas uzņēmēju vidū būs viens no stimuliem, kāpēc pieprasījums pēc tekstila nomas pakalpojumiem turpinās augt.
"Lindstrom" pārstāvji atzīst, ka Krievijas izvērstā pilna mēroga kara Ukrainā rezultātā uzņēmums ir pieredzējis enerģijas cenu kāpumu.
Uzņēmumā skaidro, ka ekonomiskās un enerģētiskās krīzes fons ir licis pārskatīt ierastās darbības, apzinoties, ka tie atstāj iespaidu arī uz klientu darbības nepārtrauktību un meklēt risinājumu kara izraisīto seku samazināšanai ikdienas darbos.
Šmits norāda, ka arī šogad plānots turpināt gāzes un elektrības efektīvākas lietošanas pasākumus, optimizējot mazgāšanas procesus, veicot efektīvāku piegādes maršrutu plānošanu, kā arī līdz jūnijam uzstādot 654 saules paneļus 2000 kvadrātmetru platībā uz servisa centra jumta Piņķos, kas ļaus pašiem saražot līdz 30% no servisa centrā izmantojamās elektroenerģijas, gada laikā ietaupot līdz 120 000 eiro.
Tāpat Šmits piebilst, ka uzņēmums turpinās meklēt modernākos risinājumus, lai vēl vairāk paplašinātu materiālu aprites un atkārtotas izmantošanas praksi, kā arī uzņēmums turpinās dažādo nozaru darba drošības prasību izzināšanu un atbilstošu darba apģērbu kolekciju pilnveidošanu un izstrādi, pilnveidojot darba drošības vidi Latvijā.