Vai ir pienācis šis gada laiks? Mārketinga speciālisti var sākt teikt: ,,Tas sāk līdzināties Ziemassvētkiem” daudz agrāk, nekā Maikls Bublē sasniedz pārtikas preču pircēju ausis un kavējas tur, līdz ir pienācis jauns gads. Šajā gadalaikā ir daudz darāmā, un neviens nevēlas nokavēt vilcienu izdevīgai Ziemassvētku akcijai.
Lai gan atsevišķos gadalaikos, kad ir liels pieprasījums, tirgotājiem ir iespēja padarīt savus produktus un pakalpojumus redzamākus, tomēr jādomā arī par to, kā to izdarīt pozitīvi un gaumīgi. Lai mārketinga gada beigas būtu veiksmīgas, īsi apskatīsim Ziemassvētku kampaņas izveidi, kas dod labumu jums un jūsu abonentiem, vienlaikus pieskaņojot sezonas patiesajam vēstījumam.