Izstādē iekļauta Rietumeiropas māksla laika robežās no 16. gadsimta līdz 20. gadsimta sākumam, ietverot Nīderlandi, Beļģiju, Franciju, Vāciju, Austriju, Itāliju, Somiju, Norvēģiju, kā arī atsevišķos piemēros ieskicējot Eiropas kultūras saikni ar Indiju un Dienvidaustrumāziju. Savukārt saistība ar Baltijas reģionu atklājas kolekciju vēsturē.
Stāsti ir veidoti par tādām labi zināmām gleznām, kā Pītera Ārtsena (ap 1508–1575) Golgāta (1545–1546), Daniela Sēhersa (1590–1661) un Lukasa fan Īdena (1596–1672) Ainava ziedu vijā, Bartolomeusa Sprangera (1546–1611) Ādams un Ieva, Antonija fan Deika (1599–1641) Orānijas-Nasavas prinča Vilhelma II portrets (1628–1632), Kloda Monē (1840–1926) Ziemas ainava. Sandvika (1895), skulptūrām: Luidži Bjenemē (1795–1878) Bakhante (1847), Gaetano Rosi (1829–?) Smejošais zēns un atsevišķiem dekoratīvi lietišķās mākslas priekšmetiem, piemēram, Sevras Nacionālās manufaktūras 20. gadsimta 20–30. gadu porcelānu.
Grāmatas Direktora izvēle veidošanā jau ir piedalījušies Mauritshuis (Hāga), Gugenheima (Bilbao), Gemäldgalerie (Berlīne), Polijas Nacionālā muzeja (Varšava), Frika kolekcijas (Ņujorka), Āzijas civilizācijas muzeja (Singapūra), Valesa kolekcijas (Londona), Gruzijas Nacionālā muzeja (Tibilisi), Dekoratīvās Mākslas muzeja ( Prāga) un vēl daudzu citu muzeju direktori, kā arī dažas no šīm grāmatām jau iepriekš ir pārveidotas par izstādēm un video stāstījumiem.
Apmeklētāji aicināti apskatīt arī atjaunoto pastāvīgo Eiropas mākslas ekspozīciju, kura papildināta ar ilgāku laiku neredzētām gleznām no muzeja kolekcijas, kā arī sameklēt Bjenemē skulptūru Bakhante, kura ir iekļauta šīs izstādes koncepcijā.
Izstādes kuratore pateicas Mākslas muzeja Rīgas Birža kolektīvam par ideju pārvērst grāmatas tekstu par izstādi, atbalstu, kā arī apjomīgo ieguldīto darbu, kas paveikts, lai šo izstādi realizētu.