Kopumā pusotra mēnešus ilgās kampaņas laikā filma Losandželosā tika izrādīta septiņos seansos. Tie bija labi apmeklēti un trijos no tiem piedalījās arī filmas režisors Juris Kursietis, kurš pēc seansiem atbildēja uz skatītāju un žurnālistu jautājumiem, kā arī piedalījās Kinoakadēmijas biedriem veltītajā filmas pēcseansa pieņemšanā.
"Galvenais, ko no šīs pieredzes ņemu līdzi, ir bieži sastaptais komentārs, ka savu Modri dzīves laikā saticis gandrīz katrs no Kinoakadēmijas biedriem," saka Juris Kursietis. "Filma aizkustināja ne vienu vien skatītāju un Kristers (Pikša) izpelnījās uzslavas par savu tēlojumu."
Pēcfilmas komentāros tika slavēta gan filmas reālistiska noskaņa, gan tematikas aktualitāte. "Tematika, pēc idejas, jau nav nekas jauns. To franču režisori savā kino pētīja jau 60. gados. Taču tēma būs aktuāla vienmēr, jo katru dienu kāds kļūst par pusaudzi," uzsver režisors.
Piecus no septiņiem filmas seansiem ASV rīkoja tās producenti studija Red Dot Media, piesaistot finansējumu no Rīgas Domes, Kultūras ministrijas, Nacionālā kino centra un bankas Citadele. ASV kampaņas izstrādei un realizēšanai tika piesaistīta arī Losandželosas sabiedrisko attiecību aģentūru Kean&Kolar. Ar filmas producentu gādību tika izvērsta arī plaša reklāmas kampaņa tādos ASV kino industrijas medijos kā Variety, The Hollywood Reporter un Deadline, laikrakstā LA Times, kā arī vairākos interneta medijos.
Kampaņas mērķis bija iepazīstināt ASV sabiedrību, medijus un Kinoakadēmijas žūrijas locekļus ar Latvijas filmu Modris, nodrošinot tās atpazīstamību un popularitāti, kas nav mazsvarīgi cīņā par nomināciju Oskara balvai. Pirmais iepazīšanās seanss notika 3. novembrī Eiropas filmu promocijas pasākumu ietvaros.