Jauno radošo talantu konkursā Young Lions piedalījās 23 jauniešu komandas, kurām 24 stundās klātienē, nepametot telpas, bija jāizveido oriģināla reklāma ineternetā. Uzvarētāji Ilja Olijevskis ir MediaCom Latvia interaktīvo projektu vadītājs, savukārt Mariss Balodis ir neatkarīgs dizaineris.
Picēriju tīkla Pica Lulū izstrādātais darba uzdevums bija radīt sociālu reklāmu jauniešiem, kas aicinātu tos nelipināt košļājamās gumijas sabiedriskās vietās. Plānots, ka kampaņa drīzumā tiks arī realizēta.
Konkurss Cannes Young Lions notiek starptautiskā festivāla Cannes Lions ietvaros un ir daudzu topošo reklāmas guru solis ceļā uz profesionālajiem panākumiem. Šis ir nozīmīgākais nozares festivāls pasaulē, kas ik gadu pulcē vairāk nekā 9 000 reklāmas jomas profesionāļus no vairāk nekā 90 valstīm.