Brīvdienu mūzikas koncertos klausītājiem ir iespēja baudīt izcilu mūziku nepiespiestā atmosfērā un sarunās tuvāk iepazīties ar māksliniekiem. Šajā reizē viesosies vijolnieks Daniils Bulajevs, viens no daudzsološākajiem jaunajiem mūziķiem Latvijā, kuram jau no mazotnes piedēvētas brīnumbērna spējas. Desmit gadu vecumā viņš spēlēja solo koncertā Dzimuši Latvijā, ar savu izjusto un nobriedušo vijoļspēli izraisot plašu publikas rezonansi. Daniils koncertējis ar tādiem kolektīviem kā Kremerata Baltica, Glasperlenspiel Sinfonietta, Maskavas virtuozi, Salzburg Chamber Soloists, Makao simfoniskais orķestris, un Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris. Viņš ir ieguvis Grand Prix un pirmo prēmiju daudzos prestižos konkursos.
Kopā ar Daniilu Bulajevu koncertā uzstāsies pianiste Agnese Egliņa daudzu mākslinieku uzticamā skatuves partnere, vienlīdz spilgta gan kā soliste, gan kā koncertmeistare. Viņa ir viena no aktīvākajām mūziķēm Latvijā un daudzu latviešu komponistu jaundarbu iniciatore. Pianistes uzstāšanās vienmēr izceļas ar dzirkstošu enerģiju un izcilu profesionalitāti. A. Egliņa ir saņēmusi Lielo mūzikas balvu 2010 kategorijā Par izcilu darbu ansamblī.
Programmā skanēs spāņu, franču, argentīniešu un turku komponistu skaņdarbi, kuros dejas temperaments mijas ar virtuozu spozmi un salonmūzikas eleganci. Varēs dzirdēt Pablo de Sarasates komponēto spāņu deju Zapateado, Morisa Ravēla rapsodiju Čigāniete, kas tapusi pēc M. Ravēla sastapšanās ar ungāru vijolnieci Jelliju d’Araņji, kurai komponists lūdza spēlēt romu mūzikas tēmas un demonstrēt vijoles spēles iespējas. No romantisma laikmeta vijoļvirtuoza un komponista Anrī Vjetāna varēs dzirdēt melodisko Sapņojumu, bet pasaulslavenais turku pianists Fazils Sajs savā “Sonātē vijolei un klavierēm” apvienojis tautas mūzikas garu ar džeza ritmiem. Koncertā būs arī tango meistara Astora Pjacollas skaņdarbi, ar kura atskaņojumiem Daniils Bulajevs jau daudzkārt sajūsminājis klausītājus Latvijā. Ciklā Tango vēsture komponists atainojis dažādus tango attīstības posmus. Karstasinīgā smeldze un naktslokāla vilinājums A. Pjacollas rokrakstā atklājies jaunās krāsās, kurā tango kļūst par mūziku, kas radīta koncertzāļu skatuvēm, nevis tikai deju grīdai.