Visi šovi notika stadionos, turklāt sasniegt apmeklētības rekordu U2 palīdzēja īpaša skatuves konfigurācija - atvērtas konstrukcijas skatuve atradās laukuma vidū, un skatītāji to ieskāva no visām pusēm līdzīgi kā futbola mačā. Tas nozīmē, ka U2 šovos visas tribīnes bija pilnas (parasti koncertos, kas tiek rīkoti stadionos, daļa vietu netiek izlaista pārdošanā; tās ir vietas, kuras aizsedz liela skatuve). Pateicoties šim scenogrāfiskajam risinājumam, uz U2 šoviem visā pasaulē tika pārdots par 25% vairāk biļešu nekā parasti uz koncertiem stadionos.
Turneja U2 360° Tour bija ārkārtīgi dārgs projekts - izmaksas katru dienu neatkarīgi no tā, vai tajā dienā notiek koncerts vai ne, bija 750 000 ASV dolāru. Taču fanu atsaucība bija fenomenāla - visas biļetes bija pārdotas, un U2 izdevās pārspēt iepriekšējos rekordistus grupu The Rolling Stones. Turneja bija veltīta 2009. gada izdotajam albumam No Line on the Horizon, kura pārdošanas rezultātus U2 mūziķi gan atzina par neapmierinošiem. Koncertā skanēja gan vecas, gan jaunas dziesmas.