Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Izrādes Mīļākais recenzija. Abpusgriezīgā patiesība

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
WilliamBox
W
На данном патче сервер будет работать наиболее стабильно. Конкретизируются перспективы применения этих летательных аппаратов для доставки грузов. Про тускло-зеленые, бурые и защитные расцветки вообще забудь. Лишенная этого микроэлемента не сумеет полноценно функционировать иммунная система. В отличие от устаревших решеток, оконные рольставни эстетичны и современны, они защищают помещение от несанкционированного проникновения. Куда же я без боевика! Ведь у них существуют родители, любящие их Но как быть, если эти родители расстаются? Если площадь помещения превышает 50 м2, то пленка дополнительно крепится к дополнительно устанавливаемому ребру жесткости. Для того чтоб разобраться как правильно хранить подгузники и почему у них тоже есть срок годности нужно понимать из чего он состоит. Все это архитектурные сооружения, призванные создать удобство отдыха на открытом воздухе. Читайте также в нашем каталоге: Кавказские тосты на свадьбу и застольные праздники Новые авторские тосты на свадьбу
viens no DT zīmoliem-necieņa pret s
v
Visas viņas grāmatas Dainis Ozoliņš Nejūtos vainīgs, ka 4 reizes esmu redzējis ekranizējumu, tādēļ man sižetiski ir garlaicīgi, jo atkal jau kārtējais lasījums, neizmantojot dramaturga pakalpojumus, kas uzrakstītu dialogus. Ārējas darbības praktiski nav, nevar būt, jo notikumi, kas ir pamatā teātra skatuvei nav piemēroti. AUGSTĀKAIS sasniegums Esmeraldas Ermales skatuves tēls, kam pamatā emocionālā biogrāfija, skaidrība par motīviem, kas vada viņas atveidoto sieviete. 200 procentu ticamība. Nekādu paņēmienu, tiešums un konkrētība partnerībā, bez intonatīvas izkrāsošanas, bez jūtu mālēšanas ,emocionālas jūtināšanās, uzspiestas, aizlaikus sagatavotas asarainības. EFEKTS tikai no iekšēji piesātinātas darbības. Likās, ka šāds spēles veids jau beigts, bet ne, izrādās dzīvs, gandarījums tik liels it kā pats būtu ko labu paveicis. REDZĒSIM, vai Petrenko kl-gs novērtēs un sapratīs , ka māksliniecei pienāktos vēl loma, kur dod iespējas gara pasaules pilnīgai atklāsmei, ko spēj veikt tikai personība, kas Esmeralda Errmale bez šaubām ir. Dainis grūbe uzmanīgs saspēlēs, partnerībā, bet tēls diskutabls. Kas ir šis puisietis- garīgi slims cilvēks, hiperaaktīvs tipiņš ar sexuālām problēmām. Tonāli: ja klusināti, tad, lūdzu, decenti, ar artikulāciju, ja skaļi, tad ne tā, ka ausis plēš pušu, ir taču skatītāji ar jūtīgu dzirdi. šī gradācijas, tonālā amplitūda nomāc un rāda, ka Grūbe ir pārslavēts un aizbīdījies ar visiem saviem bēniņiem, ko teātra kritiķes pasludinājušas kā absolūtas. NECIEŅA pret skatītāju. likt dirnēt trepju galā, lai tad ieskrietu zālē, kamēr Grūbe, lūk, lasīs grāmatiņu at muguru pret zālē sēdošajiem. nekas nenotiktu, ja lielais meistars uznāktu pēdējā brīdī, apsēstos un sāktu darbu pie lomas. TEĀRTRA BEZATBILDĪBA, ka kamerzāle ir it kā mūžam netīra, putekļu pilna, bez gaisa kondicioniera.Skarbi sakot, teātrī kādam īsti kauna nav ,neviens ne par ko neatbild ja šādos apstākļos sēž publika un strādā aktieri. Paldies Esmeraldai Ermalei par atjaunoto ticību TĒLA radīšanas iespējam, kas jau rada virsvērtību. Dainim grūbem vajadzētu attapties, jo viņa veikums "Batterflejā" arī ir tāds, ka Žagaru jādēvē par debilu, ja viņš nejūt, ka viņa priekšā vīrietis. Grūbes g-gs, ja jau, tad dariet šajā lomā visu līdz galam. Ak, šausmas, kaut vai viens otru mazliet paglāstiet pirms izrādes, lai gūtu iedvesmu un mēs tiktu apbalvoti ar ticamību. Izbeidziet šo Mamajas biznesa plānu ar obligāto stāšanos tviterī, draugos vai citos vampīrismos.
Kārlis
K
Rešetins, izkaisījis sevi pa TV šoviem, tagad teātrī bezcerīgi cenšas kaut ko nospēlēt uz skatuves dēļiem... No laba aktiera vairs palikusi spilgtas viduvējības ēna... Visa loma pilnīgā tukšgaitā..
n
kas šeit notiek, radījumu mērīšanās ar "krāniņiem", perversijām vai pretīgām replikām? tas tā Kultūras Dienā ir OK vai kungi sajaukuši portālus?
Skumji
S
Interesanti, kāpēc par Saplēsto krūzi kritika ne pušplēsta vārda, tur taču teātru aktieri no visiem Latvijas teātriem. Par Skroderdienām kritikai ne pārdomas. O.Rubenis sajūsmā, mēs to esam paveikuši. Ne jau galvenais Skroderdienas aizvest uz Druvienu. Skroderdienu kods izmisīgi zūd. Nezinu, vai nākošajām paaudzēm Skroderdienas būs nepieciešamas... Skumji. Kam ir jābūt, lai D.Grūbi uztvertu kā sievieti? Kritikas sajūsma par sievišķību, par kustībām... Nezinu gan, manuprāt, viņš vispār nepiemērot šai lomai. Sēcošā balss vienā intonācijā, lielais augums, nesievišķīgās kustības? /Kas Dailē notiek ar aktieru celšanu saulītē un gremdināšanu? / Ne tikai Dailē. Valmierā aktieru "kodols", ļoti tuvs partijas šūniņai no padomijas laikiem. Priecājās par kodolu, kamēr jābrīnās, kas ar teātri noticis? Par neveiksmēm, kuri jāceļ saulītē, kritika cenšas nerunāt, klusē. Vai nu veiksme, vai klusums.
Puķe
P
Trīs komentāri, bet neviens nav par izrādi,.. Neko neesmu redzējis, bet visu zinu, vai ne? Lai gan pilnībā piekrītu fon Kurnja kungam par Esmeraldu Ermali - izrādē "Visas viņas grāmatas" viņa parāda tādu klasi, ka neviena no tām aktrisēm, kas dēvētas par prīmām ne tuvu nestāv. Un tad nevar nedomāt - nevar būt,k arežisori un teātra vadība to neredz!!!!! Kāpēc skatītājiem vienmēr jāskatās uz vieniem un tiem pašiem aktieriem, ja Dailē ir tik daudz putekļos nogrūstu briljantu? tagad par šo. Biju "Mīļākais" pirmizrādē, biļetes nopirkām vismaz mēnesi iepriekš. Jāpiekrīt visam, ko A.Rozentāls raksta. T.sk. par to, ka aktieri palikti zem sitiena. Tāda sajūta, ka režisors ir kā interns, kurš uzņēmies veikt smagu operāciju, kaut gan r tikai aptuvena nojausma, kā to dara. Pirmais cēliens tik nedzīvs, ka reizes trīs tā laikā pamodos :) Otrais noturēja uzmanību. Priecējā (ļoti) Rešetina un Žagara profesionālā saspēle, ko bieži nemaz neizdodas redzēt. Jā, visā pārējā varu piekrist A.Rozentālam, bet.... kāpēc viņš ne ar vārdu nepiemin žurnālistes lomas tēlotāju, it kā tādas nebūtu bijis? Saudzība? Visiem sadot, bet Belicku pasaudzēt? Kāpēc? Tāpēc, ka neko labu nevarētu uzrakstīt? Sēžot 16.rindā, nedzirdējām neko no viņas tekstiem, bet gribas taču zināt, ko dramaturgs ir uzrakstījis. Un spēle.... ok. es arī neko neteikšu. Bet nācu uz pirmizrādi skatīties šai lomā Aiju Dzērvi. Pat ziedi līdzi. Pirmizrādē ielikta dubliere - šoks. Kas Dailē notiek ar aktieru celšanu saulītē un gremdināšanu??? Diemžēl - uz skatītāju rēķina.
cirvis puķei
c
neesiet tik aprobežota, par izrādi nenozīmē visu laiku daudzināt "mīļākais", ir kopsakraības, kas pastāv DT ansamblī nepārtraukti
  • 0
  • 1
KAD JAU, TAD JAU
K
Pavacājiet tām deģenerātēm, cik reizes Tensijs Viljamss ievadīja dzimumlocekli sava dzimuma priekšmetos, atbilde būs zibenīga un pareiza. Kur ir šo postdāmu inteliģence, MISIJAS APZIŅA, kur apskati par saplēsto krūzi, par perversajām Druvienas Skroderdienām, kas nīcina latviešu kultūru pauliskoprimitīvajā līmenī. Par Skroderdienām gribētu, bet NESPĒJ, jo tad būtu jāsalīdzina ar iepriekšējiem iestudējumiem, viņas nezin un baidās, jo toreiz viņas visas vēl strādāja čipšu fabrikā "Retzobis". Kam jānāk, lai Adamaite beidzot sakoptos, ne stādītos kā Nonne Patrepovna. kā viņai trūkst, ūdens, ziepju, matu rullīšu?
jautājums
j
ka bija tā pārēdusies, pašapmierinātā kvapa, kas, zodā jautra būdama, uzstājās tv pirms "Ilgu tramvaja". T.dz.: Ne man vīra, ne man bērnu, pat' apaļa barojos" Pārspēja oJĀRU rUBENI, ŽETONS!
KOnRāds fon KurmJa k-gs
K
Ati Rozentāl, viss ko Jūs rakstāt attiecas arī uz izrādi "Visas viņas grāmatas", atstāstījuma veids bez dramaturģijas, kas tiek realizētā netīrā, aizvien putekļainā DT kamerzālē. Fakstiski- antisanitāri apstākļi bez gaisa kondicioniera. Skarbi sakot, miskastē. Ār labu Daiņa Grūbes darbu, ja vien nebūtu nesaderība starp klusajām, bez artikulācijas palikušajām vietām un skaļo brēkšanu ar hiperaktivitāti, radot ne pusaudža, vīrieša tēlu ar diskutējamu veselības stāvokli. Izcils ESMERALDAS ERMALES māksliniecisks sasniegums! Tā kā ārēju darbību režisors nav paredzējis, māksliniece rad TĒLU tikai iekšejiem līdzekļiem, sevī vērstu, saturētu, teicamā partnerībā, neko nekrāsojot un kā Olga Dreģe nejūtinot un nepārvēršot gara pasauli lētā produkcijā. Pirms izrādes skatītājiem, kas ir maksājuši liek kvernēt TREPJU GALĀ. Tā ir DT attieksme pret savu skatītāju. nekādas mākslinieciskas nepieciešamības nav. Grūbe nvarētu uznākt arī pa celiņu un apsēsties skatuves telpā 3 minūtes pirms sākuma. Režisora piedauzīga, necieņas pilna kaprīze! Ati Rozentāl, izlasiet KDi internetā ievietoto informāciju, kur nekas nav skaidrs vai kundziņš ir tikai režisors vai arī teksta autos, kurš ir dramaturgs? ADASMAITES valstības un viduvējas kultūrvēsturiskās darbošanās kārtējā nolaidība. Ja Adamaites līmenītis atspoguļojas Lūsiņas pamatdarbībās, vajag meklēt varošāku vadītāju! Kas notiek ar krodera lv sadaļu? Rodiņas tronis. Viņa abas Silvijas Radzobes skolnieces prastas cilvēciskas attieksmes un patvaļas turpinātājas. Rodiņa, piemēram, dzēš komentārus pēc Radzobes lūguma, iekopē viņas rakstā, kas jau publicēts, izlaistu teātra vēstures posmu, kas liecina par Silvijas Radzobes LATVIEŠU teātra vēstures ārkārtā vājām zināšanām. krodertā jauna "zvaigzne", JONĪTE vārdā, izlasiet viņas dienashrāmatas l. burtnīcu, nekādu pamatojumu, tikai apgalvojumu, kādus varētu sagaidīt no pubertātes vecuma meičas. Kā Jūs domājat, kas ir viņas garīgā māte, drīkst minēt...Paldies! Ieva Zole- Struka un Evija Sniedze bez KAUNA pazīmēm grābstījas tv spēlē "Veiksme, intuīcija , prāts" npar to, kur atrodas Ādolfa Alunāna memoriālā māja. Raidījjuma vadītājs smējās, apskatnieces- vēsturnieces uzvedās kā padebilas jautrules.tad jau viņam pašam arī... Te ir SILVIJAS RADZOBES mūža darba atspoguļojums, postmodernajā teātrī bez falliskā simbola, jo viņa ir tronī bezdzimuma vai viendzimuma valstībā. Ati Rozentāl, Jūsu recenzijas vietā , kas nes Jums peļņu, bija jābūt vienam teikumam.: DT ielaidis savā namā viduvējību, amatieri. Kam iztopot vai kādas sexuālās intereses pārstāvot? Bail ir Ata kungs, ne jau pirmo reizi, dzeriet melasi, saņemietis un topiet vīrietis, pārdomājiet, vai Jums vajadzētu rakstīt par operu, Jūs rādāt savas analfabētisma gaišās puses. Tāpat kā Radzobe rakstot par "Makbetu" cien. DĀMAS un god. KUNGI, kauna un sirdsapziņas nemaz nav

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies mākslinieks Eižens Valpēters

Ziemassvētku laikā 23. decembrī mūžībā devies mākslinieks nonkonformists, grāmatas Nenocenzētie. Alternatīvā kultūra Latvijā. XX gs. 60-tie un 70-tie gadi (2010) sastādītājs Eižens Valpēters (1943–20...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja