Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +5 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Aptur Dziesmu svētku vizuālās identitātes un ārējās komunikācijas koncepcijas iepirkuma procedūru

Iepirkumu uzraudzības biroja iesniegumu izskatīšanas komisija 21. augustā pieņēmusi lēmumu apturēt Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centra izsludināto iepirkuma procedūru konkursā par Dziesmu svētku vizuālās identitātes un ārējās komunikācijas koncepciju, pavēstīja Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centra pārstāve Inga Bika.

Šī gada 9. augustā Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) iesniegumu izskatīšanas komisija izvērtēja SIA MOOZ! iesniegumu par Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centra (KNMC) iepirkumu procedūru XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku vizuālās identitātes un ārējās komunikācijas koncepciju izstrādes un to īstenošanas pakalpojums.9. augusta sēdē Iepirkumu uzraudzības birojā SIA MOOZ! pārstāvēja tās vadītājs Ēriks Stendzenieks un juriste Ieva Lācenberga-Rocēna, savukārt KNMC pārstāvēja juriste Baiba Erdmane un Dziesmu un deju svētku nodaļas vadītāja Līga Ribicka.Iepirkumu uzraudzības biroja iesniegumu izskatīšanas komisija 21. augustā pieņēma lēmumu Nr.4-1.2/12-298/2 uzdot pasūtītājam – Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centram – apturēt iepirkumu procedūru. KNMC Publisko iepirkumu likuma 8.panta septītās daļas iepirkumu procedūru XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku vizuālās identitātes un ārējās komunikācijas koncepciju izstrādes un to īstenošanas pakalpojums izsludināja 2012. gada 29. maijā. Iepirkuma konkurss noslēdzās 28. jūnijā, un tajā tika saņemti trīs pieteikumi.Iepirkuma priekšmetā iekļauti: radošā stratēģija saskaņā ar vizuālās identitātes koncepciju (vizuālais risinājums, informatīvās ziņas tēli, vizuālie kodi), dizaina izstrāde, audiovizuālie risinājumi, svētku kataloga risinājums, mediju risinājumi, sabiedrisko attiecību atbalsts (konsultācijas, krīzes situāciju vadība), sadarbības partneru un atbalstītāju piesaistes stratēģijas izstrāde (stratēģijas izstrāde, konsultācijas, radoši risinājumi), digitālie risinājumi, maketēšana, iespieddarbu nodrošināšana - pilna apjoma druka, informatīvās ziņas stratēģija, informatīvās ziņas tekstu izstrāde, tekstu rediģēšana, tekstu korektūra, tulkošana un fotofiksācija.Piesaistot nozares ekspertus, iepirkumu komisija izvērtēja saņemtos pieteikumus, taču gala lēmums par iepirkuma procedūras rezultātiem vēl netika pieņemts.2012. gada 11. jūlijā SIA MOOZ! IUB iesniedza sūdzību par nepareizi izvēlētu izņēmuma procedūru, uzskatot, ka iepirkuma priekšmeta lielāko daļu neveido autoru sniegti pakalpojumi.Kā sēdes laikā atzina sūdzības iesniedzējs, arī 2008. gadā par Dziesmu svētku komunikācijas stratēģijas izstrādi, kuru radīja Ēriks Stendzenieks, tika slēgti autoratlīdzības līgumi ar viņu un SIA MOOZ! darbiniekiem.Konkurss iepriekšējo svētku komunikācijas koncepcijas izveidei 2007. gadā netika rīkots.Vispārējo latviešu dziesmu un deju svētku rīkotājs - Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centrs turpina darbu pie izvirzītajiem ārējās komunikācijas uzdevumiem, lai veicinātu Dziesmu un deju svētku tradīciju, kas ir unikāla Latvijas kultūras vērtība un latviešu nacionālās identitātes stūrakmens, kā arī starptautiski atzīts Cilvēces mutvārdu un nemateriālā mantojuma meistardarbs.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja