Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Čaka ielas traģiskā avārija - trolejbuss braucis pie sarkanā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
k
k
Es gan nesākt, kam sabiedrisko joslu tik daudz ja pa tām viņi spītējot nebrauc, taksometriem?
lasītāja
l
man šķiet, ka varētu būt sarežģītāk, ka gaismas mainījušās luksoforā, taču klāt jau tur nebiju. neattaisnoju trolejbusa vadītāju, bet ikviens ir redzējis, kā gājēji steidzas pāri ielai vēl tad, kad luksoforā tieši gājējiem jau ir sarkanā gaisma. tāpat arī to, ka gājēji nepaskatās ne pa labi, ne pa kreisi, kad domā, ka viņiem priekšroka uz ielas. attaisnojums sabraukšanai tas nav nekādā gadījumā, bet ... žēl, ļoti žēl, ka cilvēku dzīvības zaudētas. tiem, kas domā, ka vadītājai nevajadzētu atrasties pie stūres - manuprāt, šajā vecumā daudzām sievietēm ir grūti veikt savus darba pienākumus. bet ko ieteiksiet, kur tad viņām palikt, ja līdz pensijai vēl gadi 10? viņas, visticamak, cenšas noturēties darbā un lielākoties viņām izdodas, bet ne reakcijas ātrums, ne uzmanība, ne netvi, prāta asums no tā neuzlabojas, drīzāk otrādi - pastāvīgā pārāk lielā piepūle kādā brīdī izrādās liktenīga
Neticu
N
Varbūt izdevīgi novelt uz vadītāju, jo gadījumā, ja luksofors nenostrādāja pareizi, vaina būtu jāuzņemas RD.
Tu esi glups
T
Pat ja luksofors strādā nepareizā režīmā krāsu nozīme nemainās-sarkans stāvi,zaļš brauc...
  • 0
  • 0
Ezis
E
Diezi kāpēc nedzird gudrīša Lukstiņa komentārus par šiem gadījumiem. Šonedēl atkal vienu līdzīgā situācijā nobrauca.
Vecs pensionārs
V
Kukstiņš atbild tikai tad, ja var pozēt TV un palielīties ar plakātu līmēšanu. Nekad nav dzirdēts, ka uzņemtos kādu atbildību.Ko var gribēt no pensionāra un Co .
  • 1
  • 0
interesanti
i
"Izmeklētāji konstatējuši, ka trolejbusa vadītāja pārbraukusi gājēju pārejai pie sarkanās luksofora gaismas" Konstatēja 8mēnešus pēc notikušā?
versija
v
visticamak kad trolejbuss gatavojas braukt pari parejai-varetu bijis zalais signals bet kad ticis lidz vidum-tas varetu but parlecis uz sarkano un protams vareja nepaspet nobremzet-tapec ari varetu sanakt dazadas liecibas
Vārds
V
Ar "visticamāk" sākas vairums Ren-tv citplanētiešu "dokumentālās" filmiņas :)
  • 0
  • 0
Senators
S
Kāpēc vispār tik vecus cilvēkus sēdina pie stūres?
Juris>>Senatoram
J
Vecus cilvēkus pie mums sēdina ne vien pie trolejbusa stūres, bet arī RD, valdībā un CSDD.
  • 2
  • 0
trans
t
sen zinams ka pie zala signala ir daudz vairak jauzpasejas neka pie sarkana jo pie sarkana vismaz ir redzams vai kads brauc
Leonīds
L
Cienījamie komentētāji mani sauca par "stukaču", kad sāku ievietot video ar SIA "Rīgas Satiksme" Ceļu satiksmes noteikumu rupjiem pārkāpumiem. Tāpat šādus video Jūs saucāt par garlaicīgiem, ja reiz neviens nav notriekts. Jūs esat asinskāri monstri.
es
e
Tā ir ierasta lieta sab.tr. vadītājiem. Šķērsot krustojumus pie dzeletenās un reizēm arī sarkanās gaismas.Nekaunīgi izbraucot no pieturas ieņemt kreiso joslu aizšķērsojot ceļu citiem,kaut rezultātā atkal ieņems labo joslu lai piestātu pieturā.
Babuliene
B
Nevajag runāt muļķības. Šdien vecās tantes un onkuļi brauc daudz pārlicinošāk par jaunajām špidrilkām un čalīšiem.
šodien
š
Rīgā, Marijas ielā, kāda gājēja pakļuvusi zem trolejbusa, portālu Diena.lv informēja Valsts policijā. Negadījumā iesaistīts trolejbuss Ganz Solaris, ko vadīja 1969.gadā dzimusi sieviete. Cietusī, 1955.gadā, dzimusi sieviete, nogādāta slimnīcā. Es domāju, ka RS ir iemesls prasīt pat 2-3 eiro par biļeti. Un no rīdziniekiem +5 eiro nodokli, ja negrib lai šamos sabrauc..
hehz
h
Skarbi tomēr.. nodzīvo tu cilvēks dzīvi ar visiem tās priekiem un rūgtumiem.. un uz pašām beigām - divus cilvēkus nosit.. kurus varēji arī nenosist, ja laicīgi būtu sapratis, ka vienkārši esi priekš kaut kā par vecu. Tā ir tā pēckara paaudze.. visu var, visu izdarīs.. Nespēj adekvāti novērtēt savu spēju robežas. Tagad divas dzīves vairs nenotiks.. Un kapēc? Tāpēc, ka kādreiz viena visu varēja un visu spēja, bet neprata saprast to brīdi, kad vairs nevar un nespēj..
Droši vien
D
jau saprata tīri labi,ka nav vairs tā reakcija kā jaunībā,bet....,kas maksās par īri,par maizes gabaliņu ,glāzi ūdens.Tādā vecumā n e v i e n s vairs darbā nepieņem.Jautājums: ko darīt ,un tā velk līdz pensijai ,kuru aizvien attālina.Nebūt neaizstāvu šo vadītāju,bet par tīšu slepkavu nosaukt arī nevaru.Ļoti žēl ,ka tādas nelaimes notiek,žēl zaudēto dzīvību.
  • 2
  • 0
hehz
h
Pie kam - es nevienā brīdī neesmu teicis, ka viņi būtu nekam nederīgi. To teici tu, nevis es. Es tikai runāju par to, ka viņu varēšana visa mūža garumā ir aizmiglojusi viņiem prātus un šai paaudzei raksturīga nespēja redzēt savas varēšanas reālās robežas.
  • 5
  • 0
hehz
h
Jā ir.. un vecvecāki karu izgāja.. Lepna "stipro sieviešu dzimta".. Tā ka es ļoti labi zinu par ko runāju, kad saku, ka tie ir tādi cilvēki, kas zināmu vecumu sasniedzot nespēj adekvāti novērtēt savu nevarēšanu.. turpina uzskatīt, ka visu var un visam spēka pietiks. Rezultāts - traumas, sirdskaites, beigtas muguras, skāde sev, citiem un mantai.. Man nav nekādu iebildumu pret cilvēkiem, kas daudz var.. un kas daudz var tik ilgi kamēr var, kas reizēm ir pat visnotaļ ilgi. Man ir iebildumi pret cilvēkiem, kas nemāk apjēgt to brīdi, kad vairs nevar tik daudz cik varēja vakar. Un 60 gados sēstiem pie sabiedriskā transporta stūres - nu tas ir marazms. Un tie 10 gadi, kas tam babukam pelnīti tagad būs jāpavada cietumā, par izdarīto - tikai papildina manu viedokli. Ir brīdis, kad izturība pārtop par spītu un stūrgalvību.. tikums kļūst par netikumu, cilvēka stiprā puse kļūst par viņa vājību, kas apdraud citus. Par to es runāju. Ne jau par to, ka jaunākos gados viņi tiešām varenas lietas ir darījuši, kuras mūsdienu jaunatne pušu pārlūztu darot.. Reku - puikas mirst 3 dienas datorspēlītēs kariņus dragājot.. kamēr tās paaudzes veči reālam, fiziskam karam kā karavīri spēja cauri iziet. Jā - tas ir cieņas vērts un es noteikti cienu šo te pēckara paaudzi arī. Tomēr tā viņu savulaika varēšana tagad ir kļuvusi par viņu vājību, kas apdraud citus.. viņiem liekas, ka viņi var.. dūša liela.. bet ne reakcijas asuma, ne fiziskās noturības, ne veselības diemžēl vairs nav. Neviens negrib novecot.. bet tak ir jāspēj apjēgt fakts, ka tas tomēr vienā brīdī sāk notikt un veicot kaut kādas darbības pavirši - tas apdraudēs citus..
  • 5
  • 0
Blunderbuss
B
Visticamāk arī tavi vecāki ir no šīs nekam nederīgās pēckara paaudzes...
  • 5
  • 2
Kaparšmits
K
sods liidz 10 gadiem aiz resteem , nezkaadeeļ te nav mineets , citos medijos taa rakstiits.
Vārds
V
Sods vienmēr seko noziegumam. Sekas seko cēlonim. Tā ka ja vien cienītais nevēlies mainīt visu Visumu, tā lai tas atbilstu tavām fantāzijām - iesaku sākt dienu nevis ar fantazēšanu par kaut kādu savu ideālo pasaulīti, bet gan ar centieniem saprast pasauli tādu kāda tā ir. Nevar sodīt cilvēku pirms viņš ir pastrādājis noziegumu.. Tad tas nav sods - tas ir noziegums. Var veikt kaut kādus preventīvus pasākumus, jā.. bet tie nekad nepadarīs neiespējamu nozieguma pastrādāšanu. Tāpēc, par noziegumu pienākas sods - lai to negribētos pastrādāt.. lai cilvēks domā par to ko dara un par savas rīcības sekām.
  • 3
  • 0
geroge
g
Es atkal uzskatu, ka sods ir nokavēts. Vajadzēja sodīt tad kad vēl neviens nebija nogalināts. Vajag vaktēt sabiedrisko transportu, likt sodus par katru pārkāpumu, likt stingras prasības vadītājiem (vēl nesen brīvi varēja braukt dzērumā pie stūres). Tad varēja likt cietumā uz 10 gadiem pie sarkanās gaismas braucošos. Bet tagad ko vairs, tikai mācība nākotnei, ko cerams kāds ņems vērā. Šodien atkal sabraukts gājējs, izskatās ka nekas nav mainījies. Ieliks šo uz 10 gadiem, kāds cits vadītājs brauks pie sarkanā un sabrauks kādu citu gājēju. Krimināllikums prasa sodu līdz 10 gadiem, tas nav vienāds ar 10 gadiem, var būt 1 vai 5.
  • 2
  • 2
Kaparšmits
K
tad ko mainiit pantu kriminaallikumaa? ja cilveeks peec notikušas avaarijas ir beigts tad ko tur likt cietumaa ,. tas beigto neuzcels < ... bet ja pants paredz 10 gadi aiz resteem , tad taa ar jaabuut , un tiem kuri seestas pie stuures ir jaazin ar ko viņiem naaksies atbildeet , ja taadas nebuus , tad mums ielas paarveertiisies par kapseetaam , Riigas satiksmes trolejbus atkal nesen uzbraucis gaajeejam , bet satiksme tikai atrunaajaas ka gadiijumi esot ļoti reti.
  • 4
  • 0
&gt; george
&
es tev teicu - beidz dzert no rītiem :)) Tā vietā labāk palasi literatūru par to kāpēc vispār cilvēki tiek sodīti tā vai citādi par dažādiem pārkāpumiem. Cietumsodu piemēro ne tikai lai izolētu konkrēto indivīdu no sabiedrības. To (un arī citus sodus) piemēro arī tāpēc, lai citiem cilvēkiem tā negribētos darīt. Varbūt šitas babuks par pastrādāto dabūs savus 5 gadus pasēdēt.. un to redzot citas viņas vienaudzes sapratīs, ka varbūt ir laiks likt baranku pie malas un pastrādāt kādā darbā, kas nav tik atbildīgs un tik daudz uzmanību prasošs.. Un tas savukārt aiztaupīs nākošā pensionētās troleibusu vadītājas izraisītās avārijas upuriem dzīvības...
  • 4
  • 1
george
g
Cietumā liek, lai izolētu no sabiedrības, jo var atkārtoti nodarīt noziegumu. Mirušos no kapa nekāds cietums neizceļ. Jā, var ielikt tanti uz gadu, lai citi baidās. Bet uz 10!? Ko tas vispār dos?! Tante apdomāsies un trolejbusu vairs nevadīs? Viņa tāpat to nevadīs un tāpat nožēlos ka nogalinājusi bērnu. Tur nekāds cietums neko nepastiprinās. Tas ir šausmīgi, zināt ka esi nogalinājis bērnu. Tās ir iekšējas mokas ne pa jokam. Protams, ir cilvēki kuri grib aci-pret-aci. Varbūt tad uzreiz to tanti nosist, nobraukt ar trolejbusu? Lai ir tieši tā. Manuprāt, sabiedrība ir no tā izaugusi.
  • 9
  • 5
&gt; george
&
Ot aizies kaut kāds cilvēks Žorik pie tevis mājās.. nositīs tavu sievu un bērnu ar ķebli.. Nez tad tu arī stāvēsi blaku un plātīsi rokas - "nu nelieciet viņu cietumā, sieva tak tāpat beigta". Žorik - moš nevajag no paša rīta sākt ar to dzeršanu? Pagaidi vismaz līdz pusdienslaikam.. citādi tu jau pats vairs nesaproti, kādas muļķības runā..
  • 6
  • 3
george
g
Ko tad vairs, cilvēki jau ir miruši. Tas neko nemainīs, jo tante ne jau speciāli viņus nogalināja. Vienkārši, sistēma tāda, ka viņi jūtas neaizskarami un nesaprot savas nolaidības sekas. Drīzāk RS priekšnieki jāsūta, ka nav šo sakārtojuši.
  • 10
  • 3
george
g
Sabiedriskais transports regulāri brauc pie sarkanā. Jebkurš auto vadītājs noteikti to ir pamanījis. Viņiem tā ir norma, jo uzskata ka ir pārāki par satiksmes noteikumiem. To labot varētu tikai uzstādot video reģistratorus visos sabiedriskajos un izvēles kārtībā katru dienu kādu pārskatot un sodot vadītājus par pārkāpumiem. Sabiedriskā transporta vadīšana ir ļoti atbildīgs darbs, tāpat kā lidmašīnas pilotēšana. Atbildība par par daudzu cilvēku dzīvībām un veselību. Un, manuprāt, RS melo, ka sabiedriskais transports reti ir iesaistīts negadījumos. Ļoti bieži redz avārijas, bieži gan samērā vieglas, bet noteikti pasažieri traumējas, tikai pie mums kautrējas pieteikties.
Zuiderwijk
Z
Ja kādam ir nācies iekļūt satiksmes negadījumā ar RS transportvienības piedalīšanos, tad tas to atcerēsies visu mūžu. Manai paziņai pie Kalpaka bulv. krustojuma ar Valdemāra ielu aizmugurē ietriecās RS autobuss, kad viņa bija apstājusies pie dzeltenā signāla, jo busa "pilots" bija pārliecināts, ka pie dzeltenā neviens neapstājas. Atbrauca policija un sāka rakstīt papīrus par vainīgo uzskatot autobusa stūrētāju, bet kad parādījās RS avārijas dienests, pēc isas sarunas ar tiem, policija pēkšņi savas domas mainīja. Tikai pēc vairāku nedēļu izskaidrošanās starp apdrošinātājiem un policiju tika panākts adekvāts lēmums.
  • 17
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas