Laika ziņas
Šodien
Migla
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Aptauja: Arvien mazāk cilvēku uzskata, ka viņu iepirkšanās paradumus ietekmē reklāma

Arvien mazāk cilvēku atzīst, ka jaunas preces un pakalpojumus viņi pērk reklāmas ietekmē, liecina pētījumu aģentūras SKDS veiktās aptaujas dati.

Šogad martā veiktajā aptaujā secināts, ka kopumā tikai 15% iedzīvotāju piekrīt apgalvojumam, ka reklāmas ietekmē viņi bieži pērk jaunas preces vai pakalpojumus.

Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, šogad fiksēts zemākais rezultāts mērījumu vēsturē, iepriekšējo zemāko rādījumu, kas fiksēts pērn, labojot par četriem procentpunktiem.

Līdz šim augstākais rādītājs tam, ka jaunas preces un pakalpojumi tiek pirkti reklāmas ietekmē, sasniegts 2002.gadā, kad kopumā apstiprinoši atbildēja 32% respondentu. Kopš tā laika šādi domājošu cilvēku īpatsvars kopumā krītas.

Šogad 83% aptaujāto norādīja, ka kopumā nepiekrīt minētajam apgalvojumam. 32% respondentu atzina, ka viņi drīzāk nepiekrīt, ka jaunas lietas pērk reklāmas ietekmē, bet vēl 51% tam nepiekrita pilnībā.

Top komentāri

aha
a
vai tiešām kāds uztver nopietni tās uzspēlētās balsis vai tarkšķēšanu, lai pēc iespējas vairāk pateiktu atvēlētajā laikā? Manuprāt, tas rada vienīgi nepatiku!
Raimonds
R
Visiem cilvēkiem patīk domāt, ka viņi ir intelektuāļi un prot pieņemt racionālus lēmumus. Dzīvē gan savādāk - katram otrajam jauns iphone, katram piektajam ātrais kredīts ar 100% GPL utt.
Tas tikai nozīmē,
T
ka cilvēki ir nozombēti maksimāli. Jo trakais jau arī neuzskata sevi par traku.
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē