Tomēr tie ir vāji argumenti laikā, kad maks spiež, bet braukt vajag. Jaudīgu spēkratu īpašniekiem, kas ikdienā mēro 100 kilometru un vairāk, ieguldījumi autogāzes iekārtas uzstādīšanā atmaksājas pat trijos mēnešos. Gāzes iekārtas uzstādīšanas pluss ir ekonomija, mīnusi - uzpildes process notiek ilgāk, turklāt gāzes uzpildes staciju skaits patlaban ir trīs reizes mazāks nekā tradicionālās degvielas benzīntanku skaits, tomēr pašlaik autogāzi tirgo jau 137 vietās Latvijā. Pašlaik tikai 4,5% no visām Latvijā reģistrētajām automašīnām ir aprīkotas ar gāzes iekārtām. Valsts iestādes pāreju uz autogāzi pašlaik uzlūko atturīgi, neskatoties uz to, ka ietaupījums no pārejas uz autogāzi valsts sektoram būtu būtisks. Tomēr jāņem vērā, ka ātrās palīdzības, glābšanas vai speciālajam transportam kombinētā degvielas veida izmantošana var sagādāt problēmas. Vismaz tāda pārliecība pašlaik valda valsts iestāžu atbildīgo pārstāvju starpā. Savukārt Autonama pārstāvis, kas nodarbojas ar gāzes iekārtu uzstādīšanu automašīnām, uzskata, ka Latvijas sabiedrībā joprojām pastāv daudz maldīgu uzskatu par autogāzi, taču vairumā gadījumu tie nav nekas vairāk kā stereotipi.
Dienas replika: Autogāzes bums
Gāzes auto gribētāju skaits pieckāršojas - cilvēki no dārgajām
benzīna un dīzeļdegvielas cenām bēg, pārejot uz autogāzi, liecina
Dienas pētījums. Riski ir signāli no ES, ka arī gāze
varētu kļūt dārgāka, bet tās kvalitāti Latvijā nekontrolē.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.