Pēc K.Gerharda teiktā, runa nav tikai par ceļa posmu uz Sēnīti, bet par ceļu remontdarbiem un būvēšanu visā Latvijā. Pašreiz tiek diskutēts, ka šādā veidā varētu tikt apgūti 28 līdz 50 miljoni latu šā gada laikā, trešdien publicētā intervijā laikrakstā _Dienas Bizness_ stāsta ministrs.
Viņš norāda, ka patlaban par šo tēmu notiek diskusijas ar uzņēmējiem un jautājums esot par to, cik daudz viņiem izmaksās šī nauda. Ministrs uzskata, ka bankām būs vienkāršāk aizdot naudu biznesam, ja to garantēs valsts.Savukārt valsts ieguldīto varētu atmaksāt, piemēram, piecu gadu laikā.
K.Gerhards intervijā atzīst, ka valsts finansējuma samazinājums ceļiem būs būtisks. Sliktākajā variantā, ja izdevumi tiek samazināti par 40%, runa ir par 47 miljonu latu samazinājumu ceļiem. "Savukārt, ja izdosies panākt 50 miljonu latu apguvi PPP veidā, tas dotu iespēju uzņēmumiem strādāt. Tiesa, milzu problēmas uzņēmējiem radīs valdības pieņemtais lēmums izņemot no Latvijas Valsts mežiem to naudu, kas bija paredzēta meža ceļu būvniecībai, novirzot piena nozarei," saka ministrs.
Tāpat satiksmes ministrs piekrīt, ka bedrīšu lāpīšana nav pareizākais risinājums, bet krīzes apstākļos tas ir vienīgais variants, kā ceļus saglabāt.