Gadiem ilgi ārvalstu autoražotāji Ķīnā ieguvuši neizmērojamā auto tirgus peļņas lielāko daļu, bet Ķīnas valdības pieaugošais atbalsts pašu ražotājiem šo tendenci jau pavisam drīz sola izmainīt.
Pagājušā gada beigās Ķīnas valdības Nacionālā un reformu komisija apstiprinājusi jaunu industrializācijas plānu. Kad jaunā kārtība janvāra beigās stāsies spēkā, tā varētu iznīcinoši ietekmēt citu valstu, īpaši Vācijas autobūves milžus kā Volkswagen, BMW un Mercedes.
Šīs kompānijas ir gadiem strādājušas, lai Ķīnu izveidotu par to veiksmīgāko un arī nozīmīgāko ārvalstu tirgu, kamēr Ķīnas varas iestādes uz to skatījās ar satraukumu. 2011. gada pirmajos 11 mēnešos VW viens pats Ķīnā pārdeva vairāk kā 2 miljonus auto, kas ir par 15% vairāk kā 2010. gadā.
Šādai izaugsmei nu tiek paredzēts gals. Lai attīstītu vietējās autoindustrijas "veselīgu izaugsmi", varas iestādes paredzējušas autoindustriju svītrot no tām nozarēs, kurās īpaši gaidīti un līdz ar to dažādus atvieglojumus saņem ārvalstu investori.