Patlaban Aldaris intensīvi strādājot, lai šī alus šķirne taptu un jau šovasar būtu pieejama patērētājiem, ja vien nebūs
kādu neparedzētu šķēršļu.
Kā stāsta Z.Priede, šis projekts radās divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tā ir
imidža reklāma. Otrkārt, klubs gūst arī finansiālo labumu no šo
produktu pārdošanas. Dinamo no šī projekta iegūst fiksēto summu no katra pārdotā produkta viena santīma apmērā, kā arī procentus no uzņēmumu apgrozījuma. Pirmajos divos mēnešos pārdoti 700 000 vienību.
Viņš atzīst, ka nenoliedzami šāds projekts ir izdevīgs ne tikai Dinamo, bet arī ražotājiem, jo lielai daļai šo produktu kopš kluba zīmola izmantošanas pārdošanas apjomi ir būtiski pieauguši, dažiem pat sešas reizes. Tāpat viņš neslēpj, ka ir bijuši gadījumi, kad ražotāji izmantojuši Dinamo vārdu un paši patvaļīgi noteikuši cenu. Ar tiem ražotājiem, kuru produkcijas cena šķitīs neadekvāti augsta, klubs runāsim par to, kā rīkoties tālāk. "Produktam ar Dinamo zīmolu noteikti jābūt ražotam Latvijā no vietējām izejvielām. Tādā veidā mēs atbalstām vietējos ražotājus un nepieciešamības gadījumā palīdzēsim viņiem arī austrumu tirgū," saka kluba pārstāvis.
Viņš arī norāda, ka klubam viena hokeja spēle izmaksā ļoti daudz – izslēgšanas spēlēs vairāk nekā 40 000 latu ir tikai uz vienas spēles organizēšanu Arēnā Rīga attiecināmās izmaksas, ko lielā mērā nosaka arēnas apmeklētība konkrētajā spēlē, jo par katru skatītāju tiek maksāta fiksēta maksa. Savukārt ieņēmumi no vienas spēles arēnā vidēji otrajā sezonā bija nedaudz virs 45 000 latu, saka Z.Priede un piebilst, ka šī informācija vēl tiks precizēta.