Pēc viņa domām, autotransportā būtiska ietekme bija Krievijas-Polijas autopārvadātāju domstarpībām 2011.gada februārī, kuru rezultātā cietēji bija visi, arī Latvijas autopārvadātāji. Toreiz problēmas radās starp Krieviju un Poliju par atļauju izsniegšanu starptautiskajiem pārvadājumiem ar kravas automobiļiem, līdz ar to kustība Polijas virzienā bija traucēta.
Dzelzceļa transportā ilgtermiņā nozīmīgi bija politiskie lēmumi Rail Baltica sakarā, kur jācenšas vēl panākt racionālu tehnisko risinājumu, uzsver eksperts. Šogad tika nolemts, ka Eiropas sliežu platuma dzelzceļa projektu Rail Baltica Latvija varēs no savas puses līdzfinansēt, ņemot vērā, ka 90% varētu būt Eiropas Savienības nauda.
Būtiski esot, ka šogad nozares spēlētāji izteikuši gatavību vienotām darbībām kopējās konkurētspējas veicināšanai un atbalsta klastera veidošanas iniciatīvas, sacīja Tauriņš.