«Lai turpinātu pasažieriem piedāvāt zemas cenas biļetes uz aizraujošiem galamērķiem, ik gadu aviokompānija pārskata maršrutus un aptuveni 5% reisu tiek atcelti. Tas ir veids, kā attīstīt iespējami spēcīgākus un populārākus maršrutus visā Ryanair tīklā vairāk nekā 160 lidostās,» skaidro aviosabiedrība.
Rīgas lidostā gan skaidroja, ka pagaidām nav saņemta informācija par reisu atcelšanu.
Kā ziņots, Ryanair šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās decembrī, strādāja ar 14,9 miljonu eiro (10,5 miljonu latu) tīro peļņu.
Gadu iepriekš Ryanair strādāja ar 10,3 miljonu eiro (7,2 miljonu latu) tīrajiem zaudējumiem.
Peļņas gūšanu uzņēmuma pārstāvji galvenokārt skaidro ar to, ka 2011.gada pēdējā ceturksnī bijuši labāki laika apstākļi nekā pirms gada, tādējādi uzņēmums sniegputeņu un sala dēļ bija spiests atcelt mazāk lidojumu.
Savukārt Ryanair apgrozījums pagājušajā ceturksnī palielinājās par 13% - līdz 844 miljoniem eiro (593,2 miljoniem latu).
Tikmēr aviokompānijas vidējā biļešu cena pieauga par 17%, bet vidējās degvielas izmaksas pieauga par 18%.
Ryanair veic lidojumus arī no Rīgas.
Ryanair pēc drošības maksas ieviešanas lidostā Rīga no 1.janvāra ne tikai to neiekļāva biļetes cenā, bet par to arī neinformēja savus pasažierus, kuriem, izlidojot no Rīgas, atsevišķi ir jāmaksā noteiktā nodeva septiņu eiro jeb 4,92 latu apmērā.
Starptautiskās lidostas Rīga valdes loceklis Aldis Mūrnieks iepriekš norādīja, ka šo situāciju uzskatīt par konfliktu nevarot, taču esot skaidrs, ka Ryanair saviem pasažieriem piedāvās degradētu pakalpojumu. Tā kā Ryanair drošības maksu negatavojas iekasēt, tas jādara lidostai Rīga.