Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Eksperti: Latvijas reģionu zīmolu attīstība iespējama tikai valsts mērogā

Atsevišķu Latvijas reģionu zīmolu izveide ir atbalstāma, tomēr to plašāka attīstība iespējama tikai valsts mērogā, savukārt atpazīstamību tie iegūs ilgtermiņā, tūrisma un zīmola eksperti.

Jaunais reģionālais tūrisma zīmols Ražots Kurzemē pirmo reizi izmantots pirms gada izstādē Balttour 2011 un šogad to iecerēts popularizēt ar biedrības Kurzemes tūrisma asociācija (KTA) atbalstu, informēja KTA izpilddirektore Jana Bergmane.

Komentējot tūrisma zīmola Ražots Kurzemē attīstības potenciālu, komunikāciju eksperte un sabiedrisko attiecību aģentūras Consensus PR vadītāja Dana Hasana norādīja, ka reģionālo zīmolu veidošana ir atbalstāma, darba gaitā būtu jāpievēršas iespējamajiem tūrisma produktiem, tādiem kā Sabiles Vīna kalns, Riežupes smilšu alas vai Ēdolas pils noslēpums, kas pašreiz būtu aktuāli.

Darījumu tūrisma aģentūras Carlson Wagonlit Travel mārketinga direktors Pauls Gusts pastāstīja, ka reģionāla zīmola izveidei varētu būt potenciāls lokālā mērogā, daudz piesardzīgāk vērtējot atsevišķa Latvijas reģiona zīmola globālo perspektīvu.

"Mums Rīgā ir Latvijas zīmoli, un lai, teiksim, somu tūristi izvēlētos braukt tieši uz Kurzemi pavadīt brīvdienas, jābūt labam piedāvājumam, saturam, infrastruktūrai," skaidroja Gusts.

Hasana akcentēja, ka ideja attīstīt zīmolu Ražots Kurzemē ir atbalstāma no lokālpatriotisma viedokļa - apvienot, saliedēt tieši Kurzemes uzņēmējus un ražotājus. "Tas labi strādātu Latvijas mērogā, piedaloties izstādēs vai rīkojot novada uzņēmēju dienas."

Lai šis zīmols tiešā veidā sāktu uzrunāt ārvalstu tūristus un veicinātu tūrisma pakalpojumu attīstību Kurzemē, ir ejams garš ceļš. Būtu jāpiesaista būtiskas investīcijas zīmola attīstības programmai, saturam un mārketingam. To, protams, varot izdarīt, tomēr esot jācer, ka KTA plāno to kā ilgtermiņa projektu, skaidroja Hasana.

Gusts atzina, ka Ražots Kurzemē skan labi, taču grūti saprast, ar ko šāds zīmols atšķiras, piemēram, no Ražots Latvijā. "Domāju, ka viens no grūtākajiem uzdevumiem ir pozicionēt šo zīmolu, daudz jāstrādā arī pie atpazīstamības veidošanas. Ja laika gaitā tas izdodas, tad, domāju, vietējā mērogā šim zīmolam ir potenciāls," komentēja eksperts.

Kā ziņots, pagaidām zīmols Ražots Kurzemē nav ieguvis plašu popularitāti, taču šogad projekta "Jauna un inovatīva pakalpojuma attīstīšanu Kurzemē" laikā plānots veicināt tā atpazīstamību Kurzemes uzņēmēju vidū, kā arī doties pieredzes apmaiņas braucienā uz Slovākiju.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Vides Diena

Vairāk Vides Diena


Tūrisms

Vairāk Tūrisms


Ceļošana

Vairāk Ceļošana


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena