Tas ir tieši tikpat nekustīgs, cik nekustīga ir siena, uz kuras tas tiek eksponēts. Tajā pašā laikā tas nemitīgi mainās laikā, jo mainās telpa, kas tiek projicēta caur objektu. Ir bezgalīgi daudz dažādu punktu, no kuriem var aplūkot Nulles objektu, bet tie ir sadalīti divās grupās – ekspozīcija Nr. 1 un ekspozīcija Nr. 2 –, kas savukārt nepavisam neizjauc objekta viengabalainību. Tas ir telpisks un tajā pašā laikā izvietots plaknē. Tas ir svaigs, vienreizīgs un neatkārtojams, bet tajā pašā laikā tradicionāls, pilnībā iekļaujas sen izzudušajos avangarda rāmjos. Tas ir neuzkrītošs, taču tā vērotājs var apjaust, ka visa šī izstāde ir tikai šī objekta ietvars,” Timurs Novikovs un Ivans Sotņikovs, 1982. gada 12. oktobrīOļega Koteļņikova (Олег Котельников, dz. 1958) radošā darbība jau kopš 1970. gadu vidus ir cieši saistīta ar Sanktpēterburgas / Ļeņingradas pagrīdes kultūru – mākslinieka Timura Novikova 1982. gadā dibināto grupu „Jaunie mākslinieki“ («Новые художники») un Jauno Daiļo mākslu akadēmiju (Новая Академия Изящных Искусств), kā arī ar neatkarīgā kino un mūzikas izpausmēm. Oļega Koteļņikova darbības glezniecībā, kino, animācijā un dzejā gan tolaik, gan šodienā vieno asprātīgs un uz laikmeta notikumiem reaģējošs komentārs.Māksliniece un aktrise Irena Kuksenaite (Ирена Куксенайте, dz. 1964) ir spilgta Sanktpēterburgas neatkarīgās kultūras personība, kuras radošā darbība saistāma gan ar vizuālo mākslu un kino, gan ar piedalīšanos neskaitāmās Jaunās Daiļo mākslu akadēmijas aktivitātēs. Nozīmīgs fakts ir kopā ar domubiedriem 1991. gadā izdotais žurnāls «Кабинет», kas pēta zinātnes, tehnikas un laikmetīgās mākslas attiecības. Kopš 2007. gada Irena Kuksenaite ir Sanktpēterburgas kultūras centra Loft Project ETAGI galerijas „Formula” vadītāja un kuratore.
Nulles objekts un Oļega Koteļņikova Brāļi un māsas Kafejnīcas lietā
„Šis Nulles objekts ir „attīrīta” radošā akta rezultāts – to veidojot, autori nav likuši lietā fizisku spēku, tā rašanās nosacījums bijusi autoru vēlme. Kas radās? – Nekas. Nulles objekts ir „nekas” vārda tiešā nozīmē, taču tajā pašā laikā tas ir redzams, tiek eksponēts uz sienas tieši tāpat kā tā kaimiņiene – tradicionālā glezniecība.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.