Eglītis. Tas ir veidots uz bērnu velosipēda (tā dēvētā «samokata») bāzes, iebūvējot PSRS rūpnieciski ražoto _IRTIŠ _velosipēdu piekaramo motoru. Mazā, motorizētā braucamrīka svars bija 16 kilogrami, tas spēja attīstīt ātrumu līdz 30 km/h un patērēja maz benzīna. Mazo izmēru dēļ braucamrīks bija ērti pārvadājams un uzglabājams. «Uz liliputu motocikla gana ērti varēja iekārtoties kā liels, tā arī mazs. _Mocīts _skrēja labi,» atceras V.Eglītis. «Rīgas motormuzejs ir īstā vieta, kur atrasties vēsturiskajam mazajam spēkratam. Tā tiks atspoguļota transportlīdzekļu attīstības vēsture, kā arī saglabāta mana tēva - slavenā VEF konstruktora - piemiņa.»Jauniegūto braucamo varēs apskatīt Rīgas motormuzeja ekspozīcijā.
Rīgas motormuzejam dāvina unikālu 1961.gadā izgatavotu minimotociklu
Rīgas motormuzejs gada sākumā saņēmis dāvinājumu – 1961.gadā Rīgā uzbūvēto minimotociklu Mikrons, informē Motormuzeja pārstāvji. To muzejam ziedojis Valdis Eglītis, kura tēvs Teodors Eglītis bija šā motocikla konstruktors un izgatavotājs. Motociklu izgudroja un vienā eksemplārā uzbūvēja VEF inženieris T.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.