Kā viens no mākslinieka sensoros un mikrokontrolieros balstītās izstādes See You iedvesmas avotiem uzskatāms norvēģu sociologa Tomasa Matīsena 1997. gada raksts Skatītāju sabiedrība: Mišels Fuko no jauna atklājot “panaptikonu (The Viewer Society: Michel Foucault's `Panopticon' Revisited), kurā viņš apraksta panopticisma, sinopticisma un modernā sinopticisma principus jeb novērošanas evolūciju līdz mūsdienām. Izstādes centrā ir tieši modernā sinopticisma princips, kas iezīmē situāciju, kurā novērojamais vēro kaut ko, kamēr vienlaicīgi to novēro kāds cits. Balstoties novērojamā reakcijā, ir iespējams noteikt, kāds saturs tam būtu saistošāks, un to attiecīgi piedāvāt. Šāda mijiedarbība norāda uz realitāti, kurā daudzi vēro to, ko piedāvā daži, bet daži vēro daudzus.
Veidot izstādi mākslinieku pamudinājusi arī plaši pazīstamā Džordža Orvela novele 1984, tāpat arī zinātnieks, fiziķis un elektronisko mūzikas instrumentu pionieris Ļevs Sergejevičs Termens.
Izstādes nosaukums See You ir angļu sarunvalodas izteiciens, kas vēsta par cerību uz tikšanos nākotnē, savukārt tā tiešais tulkojums – “redzēt tevi” – piešķir papildu nozīmi novērošanas tematikai. Izstādē tiek aplūkotas abu interpretāciju versijas, un atklāts, kā novērošanas kontekstā cilvēki ir zaudējuši sava veida brīvību, kuru, principā, ir iespējams kādreiz arī atgūt.
Martins Vizbulis savā radošajā darbībā jau vairākus gadus nodarbojas ar mikrokontrolieru un dažādu sensoru studijām, radoši savienojot realitāti ar virtuālo realitāti un iesaistot skatītājus tiešā komunikācijā ar mākslas darbiem. Viņš ir Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) Vizuālās komunikācijas nodaļas bakalaura un maģistra programmu absolvents un LMA Audiovizuālās mediju mākslas nodaļas Vides mākslas apakšnozares vadītājs.
Izstāde ir apskatāma līdz 22. februārim RIXC galerijā, Lenču ielā 2, no trešdienas līdz sestdienai, no plkst.12.00 līdz plkst.18.00.