Viņa dziesmas Pāriet bailes nosaukumā un piedziedājumā skanošos vārdus publika, enerģiski plaukšķinot, ceremonijā Ventspils Olimpiskajā centrā dedzīgi dziedāja līdzi, teju piešķirot šim sauklim no Ingus Bērziņa sarakstītā dziesmas teksta politisku nokrāsu situācijā, kad Krievija jau sākusi pārzīmēt savas robežas uz Ukrainas teritorijas rēķina un teorētiski Baltija varētu būt nākamā. Tautas kopā dziedāšanas un rokās sadošanās sindroms šādos publiskos masu pasākumos latviešiem ir raksturīgs, bet tas noplok, līdzko rokas brīvas un ir iespēja pašiem ēst citam citu, iegrūžot "ar seju sniegā", ko citā dziesmas rindā ar gudru ziņu piemin Dons. Tāpat mūziķi ceremonijā ir draugi, sirsnīgi apsveic cits citu, saskandina glāzes banketā un palīdz no drēbēm nokratīt ceremonijas finālā pār skatuvi nolijušā zelta lietus papīrīšus, bet rūgtums par savu, pašuprāt, nepietiekami augsto novērtējumu izskan tikai aizkulisēs.
Aptaujā un arī pašu dalībnieku konkurentu vērtējumā otro vietu ieguvušie Musiqq ar dziesmu Sekundes ieguva vislielāko publikas atbalstu koncerta laikā, to ar speciālu ierīci izmērīja pasākuma vadītāji - dziedātājs Miks Dukurs un PeR "mutes bunga" Edmunds Rasmanis. Abiem līdz Andra Freidenfelda pieredzes bagātā un asprātīgā konferansjē līmenim vēl jāaug, toties viņi to kompensēja ar saviem improvizētajiem muzikālajiem priekšnesumiem, apspēlējot aptaujas dziesmas. Musiqq dziesma Sekundes, kā pēc ceremonijas, sastapts garderobē, atzina arī dueta dalībnieks Emīls Balceris, ir godīgs astoņdesmito gadu italo disco tradīcijās ieturēts popgabals. Bez pretenzijas uz kaut ko par katru cenu mūsdienīgu vai - nedo dies - garīgās barības trauciņā liekamu. Turklāt pozitīvi, ka Sekunžu izpildījumā, droši vien nākot mūziķu briedumam, pazudušas savulaik kaitinoši pārspīlētās Musiqq dalībnieku intonācijas, kas bija ļoti izteiktas Muzikālās bankas 2009. gada uzvarētājdziesmā Abrakadabra.
Banketā pēc ceremonijas, jautāts, ko darīs, kad uzvarēs šajā aptaujā piekto reizi pēc kārtas, uzvarētājs Dons, smaidot ieturējis nelielu pauzi, atbildēja: "Pieņemšu pseidonīmu Raimonds Pauls." Turpmākā saruna izvērsās par maestro soli 1984. gadā pēc uzvaras vairāk nekā desmit reižu pēc kārtas Muzikālās bankas priekštecē - Mikrofona dziesmu aptaujā - atkāpties un dot vietu jaunajiem, tādējādi turpmākajos gados pie uzvaras trīs reizes tika Jumprava, divas - Uldis Marhilevičs, pa vienai - Pērkons, Līvi, brāļi Ziemeļi, Bet bet un Linga. Dons vēl pats ir gana jauns, lai viņam nebūtu "jālaiž pie vārda jaunos", bet par viņa milzīgo popularitāti liecina arī seši pērn izpārdotie koncerti Palladium, un nav šaubu, ka pēc šīs aptaujas rezultāta tas pats notiks arī ar koncertsēriju, kas gaidāma turpat no 13. līdz 21. februārim.
Pērn uzlekušo jauno pašmāju superzvaigžņu Carnival Youth nokļūšana aptaujas galvgalī arī būtu neizbēgama, bet vismaz pagaidām viņi ar to "iepauzē", savus lielākos hitus izpildot angļu valodā, kas aptaujā piedalīties liedz.
Abas apbalvošanas ceremonijas skatuves puses greznoja ierāmēti iepriekšējo gadu uzvarētāju nosaukumi. Rāmju izmēri dažādi - lielākie un tāpēc vispamanāmākie tikuši Prāta vētrai ar Spogulīt, spogulīt (2001) un Re:public ar Strēlnieci (2004) - tās abas ir ne vien pašu mūziķu, bet arī Alda Hofmaņa uzvaras - viņš attiecīgajā laikā ir bijis abu šo grupu menedžeris un drīz pēc šīm uzvarām attiecības ar grupām pārtraucis tā, it kā triumfs Muzikālajā bankā būtu mērķis, kuru sasniedzot var doties jaunos meklējumos. Tomēr rāmju izmēri dziesmām neesot izvēlēti ne pēc piederības Hofmaņa rokai, ne pēc balsu skaita attiecīgajos gados, bet pēc nejaušības principa.